nov
5

Továbbképzés

| Szerző: ramóna | 6:53 pm

Első óra:

Nyisd meg a Pankától kapott levelet ( Ez haladó szint idáig el kell jutnod egyedül, ha nem menj inkább add el a géped!!)  és kattints a levélben a középső linkre ( 3 van  benne ha nem tudod azok közül melyik a középső.... inkább mindegy:) )

Második óra:

Bejött egy oldal ahol az e-mail címed meg szerintem nicket vagy valami hasonlót kérnek ( nekem ment elsőre és már nem most csináltam bocsi:) ) Írd be!!!

FIGYELEM HA AZ ELŐZŐ BLOGNÁL MÁR REGISZTRÁLTÁL AZT ÍRD BE VAGY HA MÁSIKAT AKARSZ HASZNÁLNI VAGY BÁRMILYEN MÁS OKBÓL MÁS KERÜL ODA JEGYEZD MEG MERT AZ ADMIN DOLGOKAT EZZEL ISMÉTLEN EZZEL AMIT MOST BEÍRSZ FOGOD ELÉRNI!!!! ( Lásd Timi probléma, nem mindegy mivel lépsz be)

Harmadik óra:

Ha egy feketés szürkés jobb oldal fent narancssárga blogfeliratos oldalra kerülsz ügyes vagy és gratulálok! ( Ha jól emlékszem ez jött, de mondom régen csináltam és csak egyszer!) Ha nem akkor se csüggedj én se vagyok zseni tévedhetek ( nem szoktam :DDD) ettől még lehet hogy sikerült!

A többit később ha ezekkel megvagytok!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr10219468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása