dec
12

Dömdödöm

| Szerző: Panki | 10:08 pm

Hejhó!Mivel megint marhajól senki nem ír rajtam kívül, akkor most megosztanám mai esténk buja és pajzán részletit, illusztrálandó hogy mekkora ász sunák lakunk mi itt együtt a Thökölyn (nekünk csak TÖK).Szóval.Miután Annácskával előadtuk tobbféle szereposztásban és felfogásban az Öslényekországának meghatóbb jelenteit (s ennek "Variációk egy témára "cimet birtuk adni) lsd:mama maaahhaaammaaa, meg amikor asziszik h  meghalt a Röpcsi)(jah ez közvetlen azután történt h Dionak ma nagy napja volt és végre megvert országvárosban (tapsvihar ,melltartóbedobálás, konfetti,üvöltés), szóval amikor kifújt ez a móka és megvilágosult a tény, h akkor mostmár Annának tényleg tanulnia kell, kitaláltuk, h mindenképpen újrakell élesztenünk ama hátborzongató éjszakát, amikor a régi albiban (Mária u) Csilla és Tomi nevű élettársunkkal (emléketek szívünkben örökké él) egy egész estén át hunyóztunk, de nem ám akárhogy mert az összes villanyt lekapcsoltuk és vak sötét volt, de az angyon szaratós volt és már akkor sem tudtuk egyértelműen eldönteni h kellemesen izgalmas vagy baromi félelmetes volt és hát annak már jó két éve, így nem akartuk kitenni magunkat felesleges stressznek, így most nem hunyoztunk csak bujocskáztunk,és nem az összesvillanyt kapcsoltuk le.Na szóval.Anna gyorsan átöltözött mert susi melegítőben volt és egyenlö esélyekre vágyott,én meg kijelöltem a számolós falat.A konyhában.Harmincig számoltam aztán hajjjcs!!!!De kettő lépést sem tettem meg már elfolytott kuncogást halottam a tölem három méterre felakasztott fürdőköpenyem mögül ,majd egy könnyes szemekkel vihogó Annát.Igen a Drágaságnál még az a hároméves is jobban elbujik aki beül a sarokba és befogja a szemét,majd nyugodtan konstatálja h ha Ö nem lát engem akkor én sem Öt.Igy is szeretünk!!!!A továbbiakról most nem fog szó esni, ugyanis kiderült h az én bujócska-kultúrám sem fedhetetlen...Amugy a bujócskakirály Anna most lépett be és Bodzaszörp-nek becézett engemet.Olyanokat bír kitalálni..:)

Igen K!Tom h a Blogunk szar.De csaka zé mert A TÖBBIEK NEM HAJLANDÓAK BELE ÍRNI!!!!khhömmmmmm

Amúgy ma történt velem mindenféle vicces,meg kevésbé vicces, de személyiségi jogokat sértene ha leírnám, majd elmesélem annak akinek kell.Anna,DII a Tietek nem érdekel.A szombatról meg asszem inkább bölcsen hallgatok.

Tsók!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr33262158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karcsiakirály 2007.12.13. 09:19:49

Szombaton nem voltál a kv-ban szalagavató bulin?

ramóna 2007.12.13. 16:00:02

Kikérem magamnak!!!! Ez a csak én írok úgy érzem picit erős!!! Ha jól megnézzük mindig az én kommentemmel áll napokig a blog miután benyomsz egy bejegyzést hogy már megint nem ír senki:)) Talán ha náha válaszolnátok nekem...:) Egyébként ma várhatóan 9 órakkol megjelenek piciny városunkban és előre láthatólag hosszabb ideig tartózkodom ott:)) Puszi

ramóna 2007.12.14. 08:35:14

Már arra is gondoltam hogy az én kommenteim vicces varázs tintával íródnak és csak én látom őket:DDD Lehet ez nem is vicces és tényleg így van :)

Anna 2007.12.14. 11:58:37

Szia Ramcsi:)
süti beállítások módosítása