jan
10

.

| Szerző: ˙tt | 12:45 pm
kedves vizsgázó tömeg :)

Ramcsiiiiii! nem igaz h nem figyel rád senki... de én mivel nem vagyok otthon innen értesülök, és nem voltam képben... de akkor csak neked külön személyre szabott: hipphipphajráááá :)

és Csillának is grat vagy mi is.. és jajj... már megértem Pankát h elfelejtett engem is.. hát itt már nagyon kell koncentrálni.. főleg 3 óra alvás után...
ja és igen, igazából tegnap tudtam meg Anna szigorlatának részleteit, szóval neki is extragratuláció van :)

most érkeztem a 4 órás szigorlatomról, ami nem volt nehéz, ezért még idegesítőbb h lusta dög vagyok és nem vagyok képes felkészülni normálisan :)
az a mókás.. amikor egy diagramot kell felrajzolni, és van h 30 féle... aztán próbálok egyet a papírra memorizálni hátha ennek van köze a dologhoz, és kreatívan húzkodom az vonalakat, majd odajön a doktorandusz és kiröhög :D ilyenkor jön rá az ember, h valószínüleg rossz útra tévedt... na meg másnaposan, de az egy másik érzés... :)
holnap szóbeli. szal vár rám még úgy 100 tétel ma... necces az egész. azt kell h mondjam. de az élet szép :)

legyetek jók és tanuljatok sokat, olyan sokat h húúúúúú. én meg bekattantam. megyek is. pusszantás

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr65292024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása