máj
17

rég írtam, írok kicsit

| Szerző: ˙tt | 2:42 am

mára éppen befejeztem a dolgokat... de nem érzem a fáradságot, gondoltam kis kukk az iwiwre, aztán pedig megláttam Dió profilkép módosítását, meg akkor már, kérdezitek néha hogy áll, szóval meg is mutatom gondoltam a mai termésünket a bicikli tervezés projektben :)

szóval:

1. Dió, bomba vagy a képen :) ha így mosolyogsz... lesz itt "dínom-dánom" ééérted :) bocs... amúgy nem ittam, csak már elfáradtak az agysejtjeim. :)

2. itt a bringánk, nagyjából készen van. szerdán majd prezentálunk... most már csak variálunk a színekkel, hogy néz ki jobban, milyen anyag stb.... poénból készítettünk, unicumos reklámhordozó változatot is, meg van heineken is, de az most nincs nálam, azt nem én rendereltem. szóval szerintem vicces :) meg szép. persze a plakátra majd nem ezt tesszük.. túl alkesz :)

amúgy ami a lényeg: szíjhajtásos bringa (szóval nem lánc), és ami még itt extra, az a színes műanyag burkolat elöl (napelemmel, ledes lámpával) valamint hátul (felnyithatótárolórekesszel), meg van még egy-két előnyös tulajdonsága de azzal senkit sem untatok. négyen csináltuk, tehát az érdem csak 1/4-es.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr492009031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglóca szépe:) 2010.05.17. 12:59:17

én szeretnék egy ilyet.olyan pihe-puha üléssel hátul és nekem jó lesz ilyen unicumos felirattal is.szivesen reklamozom:-)

Panki 2010.05.22. 20:35:46

Jahj Timi, dejó, hogy írtál:) EZ a bicaj ez csúcs baszki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Milyen jok vagytok. A leirást köszi, mert én nem vettem észre azt se hogy nem láncos magamtól:) Puszo az epillátort még várom.

Anna. 2010.05.24. 20:36:47

Dejó!! Nagyon tetszik. Le akartam írni, hogy melyik színkombináció a legjobban, de rájöttem, hogy mind!

Még írd le a többi tulajdonságát is!!

Hogy van a tatai különítmény?

˙tt 2010.05.25. 13:59:26

köszi :)
színkombináció az van még több :) meg igazából bármilyet lehet renderelni... de sajnos ezek csak képek :(
még mondjuk ami egyéb, hogy a pedál felhajtható, és a kormány kioldható egy mozdulattal és befordítható a kerékpár síkjába, ez csak ilyen szállítási és helytakarékossági előny.

a magam nevében nyilatkozva remekül vagyok :) legutóbbi tudomásom szerint a többiek is. ha Panka meggyógyult. ugye?

kecsóiak?

Anna. 2010.05.25. 15:08:22

Óóó, akkor majd könnyen haza tudom szállítani, amikor megkapom:))

Kecsóiak nevében: mindenki dolgozik ezerrel, próbálunk egy időpontot egyeztetni, amikor el tudunk kicsit szabadulni. Horvátországba szeretnénk menni (illetve végülis bárhova), de mivel 8 ember egyezkedik, nem könnyű időpontot találni.

Én most egyensúlyozok a munka és a szakdogavédés között, drukkoljatok júni 7-én légyszi:)) 4est kaptam rá, és még meg kellene védeni.

A munka pedig oké, a héten csak 3an vagyunk a 13 fős csapatunkból, mert a többiek vagy szabin vannak, vagy külföldi gyakorlaton (ahová egyébként csak kettőnket nem küldenek a csoportból sajnos. A többiek Skandináviaszerte hesszelgetnek valahol:)

A múlt héten meg felelőtlenül leszólítottam 2 finnt itt az ajtó előtt, hogy kicsit gyakoroljak, de nem kellett volna. Most az egyik el akar menni kávézni. Pedig ma már együtt ebédeltünk, és vért izzadtam a finnel. Egész nap angolul megy a munka, aztán egy lájtos kis ebéd finnül, ez kicsit sok az én töppeteg agyamnak.
Nade ennyit rólam:D

Puszi mindenkinek!

Panki 2010.05.26. 17:14:47

Mert téged nem tudnak nélkülözni:))))
A Mai napom....KO.
Dio átjön megvigasztalni. Inkább vinnék egy zsák bolhát máskor az állatkertbe mint az ovis csoportomat:) Fogjatok szavamon. Panki vótam.

˙tt 2010.05.26. 18:25:25

drukkolunk Annának júni 7-én! :)
hol dolgozol egyébként? jól hangzik :))) ebből biztos sokat tanulsz
meg ismerkedhetsz finnekkel :D

ramóna 2010.05.26. 21:40:11

Igazából nem tudom, hogy én milyen különítményhez tartozom már...:) Egy újabb térdműtéten túl! Holnap leszek egy hetes és már megtanultam járni:) Drukkolok én is!

Anna. 2010.05.27. 19:14:26

És jól vagy, Ramcsi? Miért kellett megint műteni? Most már jó lesz?

Köszönöm a drukkolást, rám fér, tiszta ideg vagyok!!

Az IBM-nél dolgozom, a Skandináv csoportban. Az a feladatom (egy másik lánnyal), hogy a skandinávok árajánlatainak vezessük a költségeit, és igény szerint beszéljünk a kinti menedszerekkel, hogy hohó, sok pénzt költötök, gyerekek:)) Ez persze nem az én ítéletemtől függ, hanem meg van szabva egy határ, ahol figyelmeztetnünk kell őket.
Ma jó napom volt, mert volt egy konferenciahívás (mi nem voltun ott a Vikivel), de megdicsérték a munkánkat a svédek és a finnek. Örültem neki..

A finnekkel pedig alapítottunk ma egy klubot, csak azok léphetnek be, akik ismerik a kódnyelvet (finn:). 10en vagyunk eddig. Lehet, hogy beküldöm magam helyett az egyiket 7-én!!

Pankikaaaaaaaaa!!!!

puszi mindannyiótoknak! És jobbulást, Ramcsi, remélem, mostmár rendben lesz a térded!!!!!
süti beállítások módosítása