dec
14

Jónapot!

Ez a mi blogunk.. azt hiszem hivatalosan is: nem igazán üzemel.

DE mivel a Peti állítólag csekkolja, és nekem van egy nagyon fontos közlendőm, hát most ezt ide írom . 

Szóval!

Gyerekek, szerintem a Viva tévé, az egy kalap fos. Harmadszorra kapcsoltam oda az elmult egy havi betegeskedésem során, de nekem az az érzésem, hogy a műsorvezetők is halálra unják a saját műsorukat, és nem értem, kik azok az "esemesezők", van aki ezt nézi és ezeknek ír esemest????????????????? Valahogy akkora szenvedés..., lassú halál unalom ezek a műsorok, és folyton rángatják a kamerát,és hogy lehet az hogy egy két gyermekes családanya műsorvezető azt kérdezi az aktuális celebtől, hogy szűz -e? Meg hogy fecske vagy boxer?

Peti, kérlek reagálj, mert ezt más már nem olvassa:)

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr852515514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanaal 2010.12.15. 07:50:57

inkább gyógyulj meg és ne nézd azt a fost :)

Anna. 2010.12.15. 13:29:35

Deee, hárman vagyuuunk!!

És még tudod mi szar? Az MTV.. Következetesen elfelejtenek zenét sugározni.
És szűz amúgy? És boxer vagy fecske? Engem nagyonnagyon érdekel, még így is, hogy nem is tudom, ki az a huncut celeb.
Mi ez az új blog-style????

Panki 2010.12.15. 13:45:58

:D Gondoltam változtatok. KOnkrétan az X faktoros Vastag Tomcsika alias kölyök vizsla: nem szűz, és boxer. (asszem- legalábbis ezt vallotta)
Hányadék. Múltkor meg a háziállatokról volt szó,és be kellett telefonálni hogy kutyád van vagy macskád. Jee.és eskü a műsorvezetőnek lett 5 uj őszhajszála, mire lejárt a 45 perces műsora, annyira unalmas volt. Jaaah és az esemesezők meg betelefonálók között mit sorsolnak ki???? Valami memóriajavító bogyókat.
Barmokk!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2010.12.15. 13:57:14

De. Ha tobben tudnak, mi az az RSS feed, akkor tobben tudnak ezt a frissitest, azonnal :)

Anna. 2010.12.15. 13:59:25

Lehet, hogy már nincs sok hátra a vivának:( rip.

Panki 2010.12.16. 09:32:03

Na jolvan, akkor leendő halottról jót vagy semmit. Gyerekek, ha belegondoltok, ez de magvas volt!!!!! Irtam egy jó életszemléletet!

Anna. 2010.12.17. 17:27:04

:D valóban! Akkor ezentúl mindenkiről csak jót, vagy semmit.. Mi leszünk a világon a legjobb emberek, juhúú!
süti beállítások módosítása