okt
29

Julisuli

| Szerző: Panki | 10:09 pm

Helló Kismanók!

Arra gondoltam írok Nektek valami nagyon szépeket!DE még nem találtam ki hogy mi legyen. Tyúkszaros kis életem epizódjait nem hinném hogy közszemlére kéne tenni, Ti úgysem menekültök előle.Amugy a mai napom nagyon jól indult,végül   kaptam egy laza agysokkot , mert az egyik bótban megbántott a néni,d emár tulvagyok rajta köszi, a váságstáb nélkül túllendültem:):(Nosza!Találtam egy kedveset!

A bögrék

Elmosogattam tegnap este, nyolcra.
Rakosgattam el a bögréket a polcra.
Köztük van kettő fületlen, de elölről szépek.
Elölről olyanok, mint a többi: épek.
Csak a hibás részt hátra kell tenni,
Nem kell azt a hibát úgy szemügyre venni!

Eszembe jutnak most a felebarátok,
Kiket képletesen fületlennek látok.
Úgy teszem fel őket életem polcára,
Hogy ne lássak mindig arra a hibára.
Hanem csak a szépre, hanem csak a jóra,
Mert ha egyszer én térek nyugovóra,
Úgy tesz el engem az igazságos Isten,
Ahogy a bögréket rakosgattam itt lenn.
A mennyei polcra, nagykegyelmű szemmel,
Hátrafelé, az én törött fülemmel.

Írta: Udvardi Adél szül: 1881 megh: 1976 Hejce

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr75212440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2007.10.29. 22:20:05

Szia Tyúkanyó! :)

Örülök hogy a válságstáb.com nélkül is remekül boldogulsz az élet zeg-zugos útjain:) Az én napom egész jó volt vagy inkább csendes. Reggel belevetettem magam a hivatalos ügyekbe majd jött a havi kedvenc kínzásom, aztán anyumék leléptek pihenni ami számomra talán ugyan olyan pihentető:D Na kb ennyi :)

Anna 2007.10.30. 19:40:18

Mit szólnátok, ha hazajött a Panka, összegyűlnénk nálunk egyik este? megoldhatnánk tyúkszaros problémáinkat..:)meg már rég találkoztunk, Timi + Ramcsi!!

Rita 2007.11.04. 14:07:46

ezt onnan szedted ahonnan én gondolom??????

Panki 2007.11.04. 17:26:58

Lehetseges.El volt mentve.De aro vagyok,nem????Befogadtam:)

Rita 2007.11.05. 13:24:36

Aro vagy nagyon!!bár nemtom megérdemli e:):)..bár most keresett tegnap...:P
na aztán épen gyere haza London bebiiből:)
süti beállítások módosítása