nov
3

LONDON BEEEEBBII!!!

| Szerző: Panki | 11:58 pm

Heda!

Aki tudja hogy a bejegyzesemcime mikor hol hangzott el az az elismeresem boldog tualjdonosa lehet.Anna nincs versenyben.

Na koszntelek Titeket innen nagyon messzirol.Az ekezeteket sajnos nem lelem.:(

A repules nagyo rossz volt.Az egyik fulemre megsuketultem es nagyon fajt.Amikor megerkeztem legalabb husz percig egyedul voltam mint kis VUK,mig jott ertem A FRIDA, aki nagyon ugyesen vezet,csak a viszontlatas oromere annyira belefeletkeztunk a sztorikba, hogy tovabbmentunk az auopalyan,es plusz masfel {!!)orat rahuztunk az ejszakai autokazasra.De itt vaygok!!:DDio,minden olyan mint a hollyday#ban,de full.Egyen hazacskak arvalany tetoszobaval;kiugrokkal mindennel.Erdekes,masfajta elet ez.

Angolul egy fel szot sem ertek.Nehez is volt ma rendelnem egy gyonyoru etteremben,mert nem ertettem az etlapot.Kinos mi???:DDDDDDD

Megneztem birminghamt,majd elmeselem bovebben.A tegnapi buli utan ma nyolckor keltunk,szoval  a hulla hozzam kepest egy fitness barbie.Ja amugy traditional inglis brekfesztttel nyitottunk ma.Nem volt semmi.Holnap valami kisvarosba megyunk ahol van vmi var is.Utana meg a Hilton balba.Apropo,remelem jo volt penteken a kv:DDNajolvalam.

Legyeetk jok.A csutortok miatt be vagyok szarva Anna !!!Dio a cuccaimat el ne felejtsetek mert helyben harakirit kovetek el.Holnap meg mennyeteka Gospelre.Jo lesz nagyon!

Szabo annamaria rtlklub, birmingham

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr25217572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita 2007.11.04. 13:40:09

Kérlek szépen ez a Jóbarátokban hangzott el:):) szóval köszi a minden elismerést:D

Rita 2007.11.04. 13:42:34

Jaj azt kihagytam mikor...amikor az elválós épp második házasságát készül megkötni

Anna 2007.11.04. 15:14:59

Koncentrálj a szórakozásra, Pankle, a csütörtök miatt ne aggódj, már csináltam alma meg répa sablonokat(nem gondoltam, hogy leírom ezt a mondatot valaha), és vettem színes papírokat is!! Ritának meg gratula:)
puszi mindenkinek

Rita 2007.11.04. 16:38:43

Anna én már megrajzoltam 20 répát meg 20 almát...:D:D majd Panki megmutatja milyen menők is lettek:D:D bár lehet h sablonnal könnyebb:)

Panki 2007.11.04. 17:36:02

Nem csoda,h az en unokahugom!!!!!!!!!!Buszkeseg!
Anna,en nem a te repaid miatt hanem a felkeszuletlensegem miatt aggodok.De fuu nagyon komolyan hagnzik ez a sablonosdi.Ha nagyon belejonnel,meg ne allj!!!!Amugy halam a sirig uldoz.Nem arulhatom el mit csinaltam ma,de az tuti h faszival en tobbet vasarolni :NEM.Most mar keszulodunk a balozasra,es mivel nem vagyok mar huszeves ,en is lassan nekiallok szepulni.Pusxleee

Mestahh · http://mestahh.blog.hu 2007.11.04. 19:34:51

Hajrá Mama! Csak okosan.

˙tt 2007.11.04. 22:21:27

kommentelek szorgosan :))) panka! sok fotót ám... :)(azt hiszem mire rájövök, h tudok nem kommentet írni, az megint egy hónap lesz:)
közben áramlástan jegyzőkönyvet írok és terméket tervezek. na látjátok, megmondtam h nincs mesélnivalóm, csak ilyen uncsiságok :)

ramóna 2007.11.05. 18:39:23

Na csajszi! Örülünk hogy jól érzed magad és remélem annyi ajándékot vettél már nekem, hogy a saját cuccodból valamit ott kell hagynod:) Jah és remélem hamarabb eljut hozzám mint az amit a Szigeten vettél :D Egyébként itthon nincs semmi... Pénteken megfelelő alkoholszintre hoztuk magunkat vagyis Dida nem annyira :) Aztán meg jót táncoltunk annyira roptuk hogy a tömeg egy része a székekre szorult :) Sokan voltak ( éljenek a 18 év alattiak szülei akik elengedik 10nél tovább a tiniket)!:D meleg volt jah és a térdem kicsit kikészült ezért alig bírtam hazabicegni:) Kb erről ennyi. Szombaton meg a nacs családi összeröf. Szerintem jól csikerült a szülinap. Kedves párom csak néhány órát tartózkodott itt:(( ettől kicsit elkenődtem de majd hazajösz és megvígasztalsz :) Jah voltunk a Gospeselen teltház volt és szuper!!!! Dida megbolondult, repülni akar gyere és segíííííííííííííííííts :DDD NA helyzetjelentés vége:) Puszantás a Fidának aki elvisel ilyen sokáig...mindannyian tudjuk mit él át :D

Dió 2007.11.05. 21:02:27

Na, talán most sikerül..

Dió 2007.11.05. 21:07:00

Köszönöm Ramcsikának a továbbképzést meg magamnak a türelmet. Mostmár én is rendszeres blogkommentelő leszek. Blogoló majd csak később, mert ahhoz még képeznem kell magam...
Mivel Ramcsi már mindenről beszámolt (itt-ott azért túlzott egy kicsit) nekem már nem is kell semmit mondanom. Csak annyit, hogy Pankus nagyon vigyázz magadra és érezd jól magad még ebben a pár napban!! Fridának puszi, Anna neked pedig üzenem, hogy szerdán megyek, de még felhívlak, hogy mikor, mert ugye kulcsom még nincs:) Jók legyetek! Puszi

Panki 2007.11.05. 22:08:37

Dio ne idegelj!Kulcs a laptoptaskaban amiert ugye elmesz!!!!!!!!!!KERLEK!

Panki 2007.11.05. 22:10:52

Pluszzz;MIVAAAAAAAAAAAAAAAN?:(

Dió 2007.11.06. 12:52:56

Panki ne idegeskedj!
Anyukádék átviszik Ramcsiékhoz, Ramcsikával meg találkozom este. Szóval minden ok lesz.Csókollak mama!!
süti beállítások módosítása