nov
13

Na Timi!Beraktam Neked publikusba.Végülis ez járható,majd mindig átálítom Neked.Kedvenc Unokahugomat is meghívtam,azért mert szép és okos mint a családunkban Mindenki,plusz megkaphatja a "legtöbbet kommentezett" díjat is.Taps,konfetti,tüziáték,visítás!!!

Mindenki!

Leírhatnám Nektek hiszen ez egy kis blog,hogy mi a helyzet:kattog a radiátor, Anna finnt tanul a Dió  törökül az ágyamban és nézi Dévényi Tibibácsi szarfej feleségét,aki akkora gyökér,h nem tudja elnézni hites urának, hogy egyszer kétszer megcsalta(felháborító,nem?).Mondjuk én inkább hálás lennék a helyébe,hogy akad nő aki hozzá nyúl és nem nekem kell.De mindegy.Az előttem lévő asztalon csokipapírok,számszerint hat,kóla,ludak ezazamaz.Amúgy ma megprobálkoztunk összehaverkodni a szomszédfiúkkal,akikből az egyik nagyon készségesen szerelte a radiátorunkat,és majd este tíz fele visszanéz.Amúgy ne gondoljatok semmi rosszra ,csak annyit mondanék,amit már pénteken is mondtam: a másság érték:)Ezt csütörtökön tanultam

Viszoont ezt hétfőn.:)

Orbán Ottó: A faállatok

Azt mondják a faállatok,


rémes ez a faállapot.

 

Ha így teszünk,


nyikorog,


ha úgy teszünk,


csikorog,


a nyakunk, a derekunk


sehogy se forog.

 

Hogyha télen fabált csapnak,

 

fel ne csapjál faállatnak!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr38228236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2007.11.13. 20:57:13

Szóval ezen ügyködtél Pankám a szomszéd fotelben? Amúgy már változott a helyzet, Dió a sezlonyról nézi a barátokköztöt, Panka meg sasol...Mit nézel? Lemenjünk még csokiért?
Ja, Timi, nekem sincs:)

Pankus 2007.11.13. 21:03:34

Nem olyan családbúl származom én.Amúgy ha már így körbe megy a gép.Az Anna még mindig stréberkedik,meg is tanitotta nekünk:köpet:sülky finnül.mostmár ti is tudjátok,Dio oriflémet lapoz plusz össznépi bariközt van.Csóók

Dió 2007.11.13. 21:13:41

Jó ez az Avonos katalógus. Bedörgölöm a kezem és már illatos is. Azért csinálnék már valami hasznosat is...de azért ez sem rossz.
Ezen kívül: szeretném megköszönni a két szupi lakótársamnak, hogy ilyen kedvesen bánnak velem...jó itt velük!
Na, pusza

ramóna 2007.11.14. 13:20:16

Mindjárt elbőgöm magam... én is ott akarooook lenni:))) egyébként csak a pontosítás kedvéért akkor most milyen újság volt a Diónál?:) A helyes megfejtők között kisorsoljuk Pankát vagy is egy délutánt Pankával :D

Rita 2007.11.14. 19:21:15

nekem fogalmam sincs, de szeretnék eltöltölteni egy délutánt Pankuskával:)
süti beállítások módosítása