nov
24

Jelentem ÉL!

| Szerző: Panki | 9:53 am
Dió!Ha esetleg eddig aggodtál volna, bedugtam itthon és kutya baja volt. Mi a házifeladat?? (Bocs K ha n érted).Puszika Mindnekinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr48240070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2007.11.24. 12:20:25

Jelentem itthon vagyok:) Lesz ma találka? Jó lenne egy kis teázás ma meg pletyó:)

Dida 2007.11.25. 17:22:17

Jól van, akkor mostmár nyugodtan alszom. Megszerveztem a holnapi uatamat. Busszal megyek reggel. Panki meddig leszel az isibe? Gondoljatok majd rám, mert egyelőre fingom sincs, hogyan jutok el a helyszínre, na meg persze milyen lesz a raport.
süti beállítások módosítása