dec
3

Gyérek vagytok!

| Szerző: Panki | 6:33 pm

A jelzésértékű kritika a címben arra utalt, hogy mér nem ír soha senki tyukszaros kis élete tohonya epizódjaiból??!!Lehet senkinek nem olyan giga izgalmas az élete mint az enyém???

Szegénykéim! Anna vett pumpát(olasz import 625Ft)!Sárga a nyele,és a feje az nem igazán látja el a funkcióját,ha ketten küldjük a dzsuvába nyomkorászván (gyengéd lelkü kislányok hétfő délutáni programja)akkor valamit kiszippant a trutymóból , de nem jellemző. Ha valamelyik HÖLGY képesnek érzi rá magát, az jöjjön át, vegyen fel kitérgyesedett mackót, kössön a hajába egy konyhásnéni kontyot (hajhálót biztosítunk)ragadja meg és legyen a Magdi nénink! Már előre szeretünk (Barbie).

Csak elmondanám mi a díszlet ehhez a bágyadt hétfő délutánhoz. A fűtésünk fáradtságával dacolva egész nap vígan kattog, Dió a fotelból nézi Rubint Rékát( aki nála csak négy évvel idősebb -ezt meglepetéssel konstatálta), aki minden hatásvadászatot mellőzvén sérült gyermekek körében rázza formás kis hátsóját, csak reménykedem h nem emeli kebelére ökét (illetve közé) nehogy a kis Mandulák sztereoban hallgathassák tejének híres csobogását. Amúgy én bírom Rékát, de a Norbit nem.Anna Te?"Én...egyszer tornáztam a Rékára és úgy fájt a seggem hogy nem bírtam leülni a Wc-re" köszönöm a hozzá szólást!!! És hozzá tenném h én egyszer a Bíró Ica ducitornája után ami 15 perces és én hét percet teljesítettem belőle, egy hétig nyújtott térddel közlekedtem lépcsőn. Hiába.De gondolom azt látjátok hogy az alakom azóta KŐZET!!!(apám,sütő,mi?)Bocs a kis kitérőért.Szóval a Didivel ez van mi meg az Annával a konyhában klikkesedünk és közösítjük ki:)És Annának hőhullámai vannak és nem örül.

De gondolom elég a fitness és pumpa történetek..Meséljünk buli sztorikat???OH JEah!Hadd egye a nép!Multkor leverettünk a Morissonsba de csak miután a kis spontán házibulinkat hangos döröböléssel díjazta a jó szomszédság. Szóval! Innen átveszem egy percre (A.).
Szóval: íjött három fiú...Hopp, Diót táncba vitték...Jobbra néztem, Panka is már a táncparketten forgott, és akkor rámnézett az enyém(Tomi): "én most kimegyek wcre".-szólt.
Nem járunk. Mi még egy ideig kokettáltunk a Dióval (Panki), aztán rohadtul felháborottunk hogy ugyan mér nem hagynak mán békibe azt a macska bajuszát a multkor is ugyan ez volt, szegény Diónak akkor kétszer kellett előadnia a "Jegybenjárok" című egyszemélyes színpadi darabját, nekem meg a "köcsögcsajaszontamingyártvisszajönndecseszikvisszajönni" című Örkény egypercesét. Szóval ebben a buliba mindhárman kánfornak álcáztuk magunkat nemes egyszerűséggel,és ezúton szereteném üzenni így névtelenül a Fiatalemebereknek (kinek nem inge...) hogy attól hogy ott van három eszméletlen bombázó még nem muszáj a nyakukban lihegni,italra meg lehet hívni aztán elköszönés.Puszi. Jah Anna továbbra is csodaradarjaival szűri a nemi hovatartozást és három kilóméteres körzetből kiszűri ha valaki meleg és természetesen roppant szimpatikusnak találja, így neki kevesebb gondja volt a lerázással.

Elmondanám h tegnap felöltöttem kulturlény gúnyámat és elmentem a Zeneakadémiára, és megállapítottam hogy bár kiskoromban kicsit elrontották az intézmény szeretetére való nevelésemet (tán háromévesen nem kellett volna az a négyórás blokkflöte est Anyu!), most megállapítottam hogy szeretem én ezt a légkört és tényleg jót szórakoztam. Képzeljétek a szünetben fellépett az a Fakk (de rég mondtam így),aki megnyerte azt a szájjal hangokatutánzó világbajnokságot. Biztos van ennek valami neve , majd tovább képzem magam.De tudjátok mire gondolok?

Amugy beteg vagyok...:(Mindenki csak fekete tangát hordhat a héten!!!!!!!Fiuknak kötelező a frakk.Illetve ha rosszabbra fordul az állapotom akkor elő a naftalinból a siratszettel. Úgyhogy ma csak bábra mentem be. BÁÁÁBra.:(No comment.

Maradok tisztelettel és szeretettel!  Dr Szabó Takonypóc Annamária Dr.

Ui:magam sajnáltatása végett közlöm, hogy ismét felment a lázam:((((((((((((DEMÉÉÉ???De azé nyomtam egy dögös kántrit kis barátnöimmel az imént a Johnní Chash Ring of fire cimű számára.Nem ám szarral gurigázunk!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr49251120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2007.12.03. 19:10:37

És melyik csodálatosan működő lázmérővel állapítottad ezt meg, azzal amelyiket loptad a suliból vagy amelyiket a szomszédból ? :DDDD
Egyébként rajtam egy hét alatt végig ment a betegség bár elég jó dokim van lehet azért sikerült:) Jah megjegyzem most már tényleg és hivatalosan és és és .... doktor lett:) Láttam meg minden , majd leírom tyúkszaros sztorim hogy legyen esti mese nektek, de csak holnap! Pusszantás és jobbulást
Jah és üzenet nektek : NEM CSAK AKKOR ÉLEK HA GÁZ VAN!!!!!! Ha valami jó történik akkor is megkereshettek hogy elmeséljátek :)))

Panki 2007.12.03. 19:29:38

Nem tudom mennyire emlékszel rá, de amit a Mozgássérültek Pető András Nevelő és Nevelőképző (nemzetközi) Intézetéből eltualjdonítottam, azt egy nyári buliban valaki összetörte ,már nem tom pontosan ki volt de a Julia kergette a higanyt az tuti, amit a szomszédéktól elmúrtam azt meg valaki véletlen kidobta.Ennyit az általam működtetett lázmérő maffiáról.Móninak Gratulálunk!Neked meg majd elmesélünk mindent,én spec jól vagyok:)De mint tudjuk napszak kérdése.De amugy nagyon vároma Mikulást!Puszi
süti beállítások módosítása