dec
4

Miki Miki Mikulás

| Szerző: ramóna | 3:49 pm
Hát az az igazság, hogy nálam már járt két eltévedt Mikulás is:) Egyik Tatán keveredett el, nyilván mert én piszok idő előtt Szolnokra utaztam és tudta hogy 6-án esélye sincs otthon megtalálni. Ezért odapottyantott az ablakomba egy kis csokikát:) A másik meglepetés Szolnoki megérezésemkor történt mikor belenéztem a csizmámba és Moni hugi Mikulása belepottyantott némi gyertya és egyéb meglepetést. Szóval csak hogy tudjátok úgy tűnik vannak idő és tér zavaros Mikulások akik kedvesen elejtenek nekem itt ott valamit. :) Egyébként ma voltam a Munkanélküli által meghirdetett angol nyelvtanfolyam felvtelién. Mivel ez alapfoktól indul ezért nem kérdezhettek semmit angolul, tehát vajon mit kérdeznek ilyenkor hát persze hogy magyar nyelvtani teszt volt :DDDD Na abba aztán eg marha profi vagyok:) Na mindegy sikeresen megtaláltam a főnevet meg a főnévi igenevet öt versenyző szó közül jah meg emlékeztem hogy kell mondatot elemezni húzogattam szép vonalakat meg hullámokat meg minden és még azt is tudtam hogy mi a magyar megfelelője a tradiciónak objektivnek meg hasonló szép külhonos szavaknak :D szóval sikerélmény meg minden. Az eredményt ne kérdezzétek mert majd hívnak. Diplomaosztóról meg annyit hogy nagyon csinosan felöltöztem és megjelentem Debrecenbe az egyetemen aztán végigültünk egy kellemesen rövid ünnepségen ahol volt orvosi eskütétel meg ünepélyes diplomaátadás az elnöktől mint a filmekben :D Utána elmentünk ebédelni, ahol olyan de olyan finom vajhalat ettem citromos mártással meg spenotos tésztával hogy....hm....:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr26252232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2007.12.04. 16:33:34

Te mázlista....

Dio 2007.12.04. 16:37:45

....hogy a Dió is megette volna.
Szia Ramcsika!!Már nagyon hiányzol Nekünk!Pedig nincs semmi baj:D

Anna 2007.12.04. 19:02:46

Szia Ramcsi! Szinte kedvem támadt mondatot elemezni soraidat olvasgatva!!
sőt, gyakorlni is fogom azt.. mit állítunk? gyakorolni fogom.. ki? én. mit? azt.
A másik dolog....nem szívesen mondom el......de Mikulás csak egy van:)

ramóna 2007.12.06. 22:55:55

Anna majd legközelebb tőmondatokra zorítkozom ha szeretnéd :) És most a szivem törted össze az egy Mikulással :((( Egyébként itt még a teljes nevetek látszik csak a másiknál egy betű, nem értem, na mindegy:)
sok sok sok puszi mindenkinek!!

D 2007.12.07. 14:00:27

Azért Ramcsika, mert csak egy nagy A-t és egy nagy D-t írtunk be a névhez direkt...Bezony ám! Nem technikai malőr...szándékos. Mikor jövöl haza? Hiányzóó már nagyon!!

A 2007.12.07. 15:07:40

Jaja, ahogy Dio mondja, csak vagánykodunk itt a kezdőbetűkkel:)

ramóna 2007.12.08. 19:40:18

Akkor vagánykodjunk :D De a nagy R foglalt:)
süti beállítások módosítása