dec
18

Kedd Négyesben

| Szerző: Panki | 8:11 pm

Kedves Mindenki!

Mára óriási nagy vérengzős tanulást terveztem, de azt hiszem ma sem sikerül meghazuttolnom sajátmagamat, ugyanis  a cuccost egy az egyben benthagytam hétfön a suliban a szekrényemben,mert nagyon nehéz volt és letettem .(Dió aszonta h a Kőkútiban az státusz szimbólum ha valakinek szekrénye van a suliban, mert az csak azoknak volt akik edzésre járnak, na mindegy,én észre sem vettem h vannak ott szekrények-lényeg h mostmár nekem is van saját szekrényem nevem ráírva minden, az ebből a szempontból elhanyagolható h mindenkinek van a suliban)Na szóval a tanulást befejeztem.

Mindenkinek köszi aki tegnap gondolt rám.Ma meg van egy vendégünk aki nem is akármilyen mert épp nekiállt főzni h legyen nekünk a hétre hagymalevesünnk meg paprikáskrumplink.Thenkju Ramcsika.Dió a kukta.Nagyon lelkesek:)

Nem írom le mit csináltunk.Azt se mi volt hétvégén, sőt még azt se h múlt hétvégén mi volt és a jövőhétvégéről már nem is beszélve.Ennyit erről.:))))Evetke kövér kislány!!!

Ez a kép csak úgy.tom h a fiuknak nem tetszik.de olyan..olyan..nnnnna!

 

Jah aki tudja ,honnan szerezhetném meg karácsonyig dvd-n a Barakka c filmet az visítson ,de mint a sakáll!

Eszembe jutott egy nagyon ,asszem Fodor Ákos.Érezzétek át de nagyon nagyon!!!!!

Ha elhagysz, Veled mehetek???

 

 

Remélem sikerült szószerint idéznem.Asszem nem vagyok formában.Abba is hagyom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr45268549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása