dec
23

Karácsonyi Party

| Szerző: ramóna | 7:09 pm

Szóval lássuk csak. Mivel itthon ülök egymagamban, mert a Pankus nem akar fitnesz lady lenni. Na mindegy mivel a szaunának lőttek, gondoltam hátha érdekel valakit hogy mit kaptam a Jézuskától tegnap:)

Tegnap volt az Angyalok kara Karácsonyi babazsúrja. Tehát én lázasan készülődtem és vártam a királylányokat. Sütöttem beiglit, ami szétrepett és kijött belőle az össze töltelék ja és a zserbóm csokimáza valahol a tepsi alján csordogált és a dermedés neki smafu volt. Persze senki nem evett a sütimből, így készüljön az ember nekik :)Na mindegy, a lényeg hogy Panka hozott tortabevonót ( ezer hála az anyukájának érte) a Timi meg bort a Dida meg saját magát szóval minden rendben volt. Persze kb 15 perces késéssel érkezett meg kicsiny csapatom a helyszínre. De szerencsére volt itthon Jager meg narancsos isteni finom itóka és ettől minden rendben lett. Találtam kártyát és húztunk. aki dzsolit vagy hogy írjam szóval azt húzott az kapott aki ötöst az adott. Én az elején leginkább csak fényképeztem, valahogy nem jött össze a kártyajáték, de szerencsére Panka ügyesen tud kártyát keverni és a végén már én is kaptam meglepit:) Szóval... ööö ...kaptam ( nem fontosági sorrendben) kulcstartót szzép tükröt amin rajta van a nevem meg karkötőt meg finom csokit és gyertyát jah és egy pöttyös bugyingót:) Szóval az első ajándékokon túl vagyunk és remélem jövőre ugyan ilyen jó lesz!!!! A kulcsos célzást meg próbálom elfelejteni:) Az est hátralevő részét majd a csajok leírják, nekem hamar véget ért. Talán túl sok volt a 18 alatti a kávéba vagy szimplán emberundorom van mostanában:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr58273500

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Spider man homecoming full fovie 2019.05.03. 22:33:34

boston coach mastercard massachusetts - Pay stub template online

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dió 2007.12.24. 11:00:01

Ramcsika! A sütieid isteniek voltak, én azt hiszem megkóstoltam mindet. 29-én megyek...remélem nem felejtesz el félretenni nekem a fincsi halászléből:) Addig is nagyon boldog, békés, áldott ünnepeket kívánok neketek Sezlonylakók!!!

Panki 2007.12.24. 14:14:31

"Nekem meg nem ízlik":DDDDDDDDDe köszi a vendéglátást!

ramóna 2007.12.25. 09:57:07

:DDDDDDDDDD Az a baj Panka , hogy ezt csak mi értjük :DDD De legközelebb majd nem kapsz a csúcsfinom Katica tortámból :P :)
Dió imádlak! :)
süti beállítások módosítása