jan
4

Kedves Deziré!

| Szerző: Panki | 12:38 am

A mai napom tanulsága, hogy mindenkinél mással lehet bevágódni, és senkinél sem olyannal amit azt hiszel hogy azzal. Lásd.A Graffnál, hogy ma meg dzsoggoltattam kis idomaimat a Cseke körül.A tesóm azóta szeret, és emleget mint az ŐŐŐ kishuga , amióta megbüntettek gyorshajtásért. Az Anna azt csipázza, hogy pisilés közben is lehet velem beszélgetni (minek az ajto?)-amugy ezt én is szeretem benne.Fura mi?

Amúgy az Annának igaza van. :

Olyan rossz hogy nem vagy.MIndig ott voltál velem, hóba fagyba, amikor vártam a buszmegállóba velem sétáltál, ha féltem ha izgultam ha örömöm volt, rád számíthattam, Te tudod minden titkomat, mert mindig ott voltál, ha valakivel megosztottam.Nehéz lesz hogy többé ne vegyelek észre.Kicsit olyan lesz mint amikor a skizó nem vesz tudomást a képzeletbeli barátairól. Hiányozni fogsz pall mall...mondjuk jössze te még az én utcámba..asszem..                              

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr32283977

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sports trader review 2017.12.09. 21:41:46

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2008.01.04. 10:47:51

LM, de egyébként így van, és nagyon szépen kiegészítetted. hüpphüpp.
Ja, és nektek is a cigi.blog.hu-t reklámozza sezlony, vagy csak az én fejemben?

és még eszembe jutott egy, amikor szívembe loptad magad: Kmét, Amstel koncert előtt, az jó volt:)

Panki 2008.01.04. 11:08:43

Úgy érzem , a halál sem mossa le...
süti beállítások módosítása