jan
7

Hétfőőőő

| Szerző: Panki | 10:05 pm

Na sziasztok Csöpik!  Ez ma  a nemtom hányadik bejegyzés.Sokadik.

Szeretném elmondani hogy Mindenkiért nagyon nagyon izgulunk a héten. A holnap az Annáé  és csillácskámé, szerda Mestié, Csütörtök a Graffé , és  a Mestié, de elsősorban TIMIÉ (nem értem hogyan felejtehettem el!!!Pedig Annával pont ma beszéltünk ki).Akit kihagytam időben szóljon.. Plusz a Károlyért is kell, csak sajnos nem árulta el hogy pontosan mikor, ezért  a biztonság kedvéért egész héten..Diót visszahívta az a cég ami nagyon szimpatikus volt neki a másodikfordulóra, GRATULÁLOK!Gyerekek én ma túl vagyok 

most viszont bedugtam a fülembe a fülhallgatót mert Anna kínjában vagy finnül káromkodik vagy magyarul vagy mondja fel az anyagot, jobb esetben elénekli-talán mégis ez a rosszabb

)szóval énma túlvagyok az első vizsgámon, de még nem igazán sikerült felfognom a vizsgaidöszak komolyságát, de amig a hülyéknek áll a világ addig én is elevickélek ,de lassan bele kéne lendülni.A lényeg hogy a héten még tuti hesszelni fogok itt Pesten, holnap csatlakozik a Didi is ,és próbálom betartani MÓniupdat-et, amit ha érdekel Titeket és a harmadik napot is kibírom akkor majd talán részletezni fogok.Egyenlőre annyit mondanék hogy mindjárt félredobom a laptopot, négykézláb 100km/h sebességgel rárontok az ágyán folyamatosan finnül csicsergő Annára és MEGESZEM!!!!!!!!!!!!!!!!A szuper egom az egyetlen ami megakadályoz, de ha Maslownak lenne igaza, akkor féregperisztaltikával tuszkoltam volna le már az Annát a torkomon, sőt még arra is rájöttem, hogy a tanulás azért jobb mint a fogyokúra, mert azt ha nem csinálod , nem biztos hogy kiderül...

Búcsúzik tisztelettel és szeretettel: Bridget

Ui:megkinált dunakaviccsal!KÖÖÖSSSSZ

Anna jön: Anna megy..ennyi mondanivalója volt számotokra.elgondolkodtató.De azt üzeni: "majd holnap írok Szerelmeim!" Plusz idecuppogott.De ez asszem Nektek szól.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr30288819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.01.07. 22:31:01

perisztaltika. Valamint Károly pénteken vizsgázik. Meg köszi a drukkolást. Én is drukkolok, meg minden. Elfogyott a kekszem.

˙tt 2008.01.07. 23:06:39

ja semmi baj.. végülis nem azt sírom Panka barátnőmnek két napja, hogy szigorlatozom csütörtökön 4 tárgyból. ennyibe veszik a műegyetemistákat.
monjduk... lehet addig még le is mondom.

egyébként mindenkinek hajrá :)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.01.07. 23:18:02

Én ismerem bánatod mélységét Tímea és könnyeket hullajtok minden egyes elvesztegetett percért és kívánom, hogy váljék minden megszerzett tudás hasznodra hosszú életed minden napján. Földed teremjen kövér termést, állataid ne kapjanak száj és körömfájást, miképpen te sem, sem pedig felebarátaid. Bizony mondom Néktek. Tímea le fog vizsgázni, mert okosnak találtatott.

˙tt 2008.01.07. 23:26:14

kedves Balázs, aki megért engem! Tímea bizonyára le fog vizsgázni, a kérdés azon van h mikor, mert amíg nem az uccsó esélye van lusta mint a desznó. de most már minél jobban igyekezni fog, hogy megfeleljen legeslegjobb felebarátai elvárásainak :)
Balázs pedig le fog államvizsgázni, mert okosnak találtatott. ámen. :)

ramóna 2008.01.08. 09:31:08

Köszönöm a névnapi megmlékezést timi legjobb barátnőmnek meg a Führernek. Mesti téged meg felírtalak a falra, hogy elfelejtetted :D
Mellesleg értem szombaton tessék izgulni mert két tárgyból is megyek.
Pusszantás

Anna 2008.01.09. 10:02:38

Jaj Gyerekek, ez a hét ez valami undorító, ha úgy vesszük. De ha az eredményre gondolunk: okosak leszünk:)
hajráá mindenki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x
süti beállítások módosítása