jan
11

a fekete

| Szerző: ˙tt | 11:15 am
úgy fest én leszek a fekete bárány a kis ügyes csapatból, aki ma elvérzett :)
3-as írásbelim volt, az egyik legjobb, ezért a kedves tanárok bátorkodtak a legnehezebb tételeket kiválasztani nekem, hiszen "biztosan nem okozhat gondot". nos, ebben aprót tévedtek, ugyanis tímea a willis-tételt el sem olvasta, naívan gondolván, hogy azt úúúgysem fogják kérdezni.
majd közölték, hát hogy rajtam azért gondolkodtak. hát gratulálok hogy sikerült a számomra legkedvezőbb döntést kiválasztani a kettő közül. 31-én újra. éjjen. :)
mindenkinek puszi. most elvonulok magamba fordulni. amúgy nem ám. de picit unom a tanulást... főleg ha nincs értelme.

többiek hajrá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr11293224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.01.11. 11:21:03

Magyarul gondolkodtak, de nem tudták elviselni a gondolatot hogy ne lássanak többet, igy visszatapsikoltak!Hát add meg nekik ezt az örömet nagyvonaluan Timea, és knáld meg Őket ujra kedves társaságoddal.Hajrá!(Anyu nagyon szomorú lesz:))

ramóna 2008.01.11. 19:02:42

Hát nagyon sajnálom Timi!!! :(((((
Most akkor holnap nekem kell megmutatni? Az a baj hogy borzasztóan félek tőle és mondjuk a mai nap se segít a tanulásba :((( Azért igyekszem és szorítsatok!
süti beállítások módosítása