már
2

Vadállatra a málnát!

| Szerző: Panki | 9:24 pm

Szép jó éjszakát Mindenkinek! Olyan jó volt ez a hétvége..Remélem mindenki meguszta a vihart, bekucorodott otthon a melegben.Engem majdnem agyonvágott a tetőnkről lerepülő pala, de nem elég hogy engem talált be majdnem, az én szobám fölül érkezett, igy most a lányos szobám két helyen beázik, lavorokkal lett megoldva. Nem a teljesség igényével álltam neki ennek a blognak, csak Jóéjt meg szép hetet akartam kivánni!

Tomi, ugye nem felejtetted el hogy holnap english..(fuuu de profi vagyok)Amugy jó beköltözést!?!

És mindenkinek kitartást mindenhez!És ne bízzatok vadállatra egy szem málnát, megsérülhet..de tényleg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr43362605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása