már
10

Róka Boogie

| Szerző: Panki | 9:54 pm

Hello Hahó kedves Lajos, ha nem dohányzol, nem vagy szagos!(Bocs de ezt le kellett irnom, de közületek senki sem értehti, bocs bocs)

Ismét élménydús hétévén vagyunk túl asszem..Pénteken A Ramcsikával turkesztánoltunk Tbányán meg intézük a szüleink ügyeit, Ő a postán én a Phban.Este a Tomoka neve napját ültük meg több, kevesebb sikerrel, ezt mindenféle értelemben értem, mert plö Hősünk a fél bulit az asztalon fekve töltötte, ha nem épp  a kávé előtti konyhakertet látta el komposzttal. Aztán kocsiba be , ablakot le, könyököt ki, kettesbe beee és a Mestivel haza is röptettük az ünnepeltet a bulinak vége.

Szombat reggel felkerekedtünk, és Keszthely fele vettük az irányt. Itt jegyezném meg h Májsztróval indulás után 5 percre már sikerült összeugatnunk, ugyanis nem igazán bízott mitfárer-i qvalitásaimban, megjegyezném alaptalanul. Najo én belátom, h multkor amikor a Lackót irányitottam ki Pestről egy pöti málör miatt két és fél óra alatt értünk ki a városból, dehát én is ember vagyok vagy mi a fene..nem?Na mindegy. A napot csak címszavakban: Ákos tiezenegyig egy üveg viszki, Károly egyszemélyes sóműsor a falvakon keresztül a tájról, Tomátó bezöldült arcocskával pillogván kifelé, Mester hulla ideg agyfasszal megspékelve a kiscsapat látván, és én a kipihent fitt kedves és mosolygós P, az osztályfönök szerepében

.

 Megérkezés.Tomit átöltöztettük, azzal a lendülettel elaludt, Ákos a hely elött róka (jah Tomi a wcbe róka -fürgeróka-haha), én unikumos üvegre rá, Mesti hulla ideg, ég mint a rejsztág , Karcsival asszem  semmi baj nem volt!!!!!!TApsvihar!Ákost meg sem próbáltuk bevonni az eseményekbe, Karesz és Mesti szerepelt öt percet a klipben ami miatt leutaztunk,

 aztánkis kompániánk jobbnak látta nem rontani tovább a levegőt, elmentünk pizzázni, ahol képzeljétek kaptam egy tulipánt nönap alkalmából (jeaaaahh) Hazafele Áki öt róka. Tomi jó utón haladt hogy a továbbiakban bársony közé helyezze pici szívét, mondjuk a köv 30-40 évben.

Nahát nem tudom ebböl volt e valami érthető, aki ott volt biztosan érti.

Vasárnap.Jó volt szép volt eltelt.Este két órán keresztül egy pechsorozat záróakordjaként nyolckor a tbányai vasúton kötöttem ki, és Ákossal (aki azon a  vonaton ült amiről nekem sajnos le kellett szállnom) felhivattam a Mestit, hogy jöjjön értem. Mintha misem lenne természetesebb, de  Ő jött, és egy elnéző mosolyon kívűl egy csepprosszallást sem kaptam!Köszönöm mégegyszer!igaz fél nyolc helyett fél tizenegyre értem fel, de a vejedre ütökben sem volt több bonyodalom mint nekem vasárnap..

Ma megjött végre a Dió, nagyon megszorongattam!:)Ittunk is egy velkámdrinket a Dózsában.

Ezenkívül ismét csak ovis sztoriaim vannak. PLö h az ÁÁÁÁ az összes eröfeszitése árán ma simogatta az arcomat. A nagyfokú kordinációs zavara miatt nagyon ügyelt rá h meg ne üssön, és végül sikerült. Az YYY szerelmet vallott a ZZZ-nek. Két annyira különböző állapotú gyerek, h el se hinnétek. Asszem elsőben azért kellett aláirnom egy titoktartási papírt, h neten ne irogassam, h ez miben áll, mármint köztük  a különbség...de ..furcsa a szerelem két gyerek közt, amikor az egyik nem kommunikál, a másik folyékonyan csacsog, az egyiket nyelni , fordulni próbáljuk tanítani, a másik jövőre talán járni fog. De YYY választását azzal indokolta, h ZZZ egyszerüen gyönyörű és nagyon kedves. Háromévesekről beszélünk.

Most ismét Annadrágámmal vagyunk aki ma nagyon nagyon szépet mondott nekem,titkos h mit, de :KÖSZIII!

Hétvégén szauna aztán Oscár???Mitszoltok????

Csoccsanat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr67375139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2008.03.11. 20:38:49

Mi benne vagyunk, de Pénteken!!!! Puszilunk innen mindenkit!
süti beállítások módosítása