már
19

Nyuszipuszi

| Szerző: Panki | 7:40 pm

ÍRok Nektek én is valami tájékoztató jellegűt, de közben ezt a számot hallgassátok, annyira kis aranyos szerintem, Csillának hála:)

Noshát főbb híreink: Didi újra a porondon!!! Végre rátalált a hivatására, és kiteljesedhet abban amire azóta készül, mióta szülei egy pajzán ötlettől vezérelve egy kézikiséjszakán szabad teret adtak szerelmüknek és pár héttel késöbb egy új élet parányi paraméterei kezdtek el körvonalazódni, egy új idegrendszer, egy hibátlan rózsaszín kis tűdö (-mi lett vele azóta..-), és egy teljesen egyedi személyiség, már akkor tudta, h tatabányán szeretné tolni a Noa kft szekerét, és IME! Sarokreszelőkre (fiuk, az nagyon fujjj), hajpántokra hajgumikra fel!Az írás beteljesedett!Didi kedden kezd. Minket meg elhagy:((((((((((( Érzelmeim vegyesek. Dehát ez is jobb ugye mint a semmi. És már rengeteg dolgot megfogalmaztam ami mellette szól. Csak ne lenne azon a Betongettón:( De mindegy!Ez legalább rendes munka, és nagyon nagyon sok sikert és örömet kívánok!Meg pénzt:)Meg arclemosopárnácskákat:)

Csilla tegnap meglátogatott szerényhajlékomban. Ennek az egész család nagyon örült, így egy egész délután csevegés után apukám vacsorával várt minket, majd összeszedtük a Voltmunkanélkülit, és elmentünka  kvba. Ahol beiszóztunk. Dehát mint tudjuk ember tervez, Vali végez, illetve bezár.

Hétfőn Óváron voltam. Az szintén nadjon nadjon jó volt.De nem mesélem el:)

Jah!Csajok! Voltam három azaz HÁROM, 3 percet a szoliban!Leégtem. Ősluzer vagyok.

Nagyon élvezem a szünetet és egyetlen egy porcikám sem kívánja a sulit. Timitől akinek sosincs szünete, elnézést a rinyáért. És szeretnék megkérni valaki nagyon kedves embert, h írja meg angolul az önéletrajzomat!Léécóó!Ugyanis vannak álmaim a nyárra:)

ToMÓKA!Holnap rencsegjél, ha aktuális a dolog!!

                                  Maradok továbbra is tisztelettel és szeretettel!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr44388265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.03.19. 19:51:56

Szia!
Biztos voltam benne, h Csilla mutatta ezt a számot, aztán láttam, h írtad is:)
Azokat az önkéntesmunkákat nézted?
Mondjatok egy netcímet nekem is!! www.letmegotomadrid.com?

Anna. 2008.03.19. 19:52:44

Lecsekkoltam, nincs ilyen oldal:(

Panki 2008.03.19. 20:07:01

Én nem az önkéntes munkákban gondolkozom, mert megnéztem azokat is, de nem találtam nekemvalót, amihez minden megfelelne..Amugy valami utilapu.hu vagy mi. Szóval én az animátor melókat nézegettem Törökországba Rodoszon és Kofun, de te nem mész Pukiországba???

Anna. 2008.03.19. 21:35:44

Pukiország:)))Végre, egy vadonatúj szóvicc:DD Nem tudom, lehet.
Animátoros jól hangzik, drukkoljak ;) ? Segítek majd az életrajzzal, ha akarod. Elküldhetem az erasmusos sablont, abban mindenre kitértek, ami kellhet.

'Maradék filcnyesedékből pupillát sodrunk.'- ezt muszáj volt leírnom, egy hobbiboltos használatiutasításban olvastam. jóéjszakát mindenkinek

˙tt 2008.03.19. 23:36:16

el van nézve a rinya:) el vagyok én itt is... (még)
éppen szakmai gyakorlathoz kéne már céget keresnem mert a pöcsök most közölték h három hét múlva határidő... nekem ez jut nyárra... egész júniusban napi 8 óra meló itt fent.. azt sem tudom kapunk-e pénzt :) Rodosz meg Korfu.... ohh.. :)))))
süti beállítások módosítása