ápr
2

"Utána arról beszél: ha átveszik az iskolát, akkor az eddig beiratkozottak a mostani értékrend szerint tanulnak, s csak az újonnan felvettekre lesz kötelező az egyházi iskola házirendje, szellemisége. "

 

Ezt  a kis mondatocskát szeretném minden vehemens tinédzsernek a fejébe vésni, aki az utóbbi időben lándzsát tört amellett, h "megmentse" fantasztikus iskoláját. Le lehet nyugodni. Kár, h most aztán mindenki szivrohamot kap, ha nem adhatja ki hormontultengéséből fakadó dühét, mert végre "BULIIIVANNNN !!!!!! "volt. Aki meg ebbe a vitába bármilyen szinten belevonta a refit, vagy a refisek erkölcseit, az nézzen jó méllyen magába!Puszi.

Bocsi, h bunkesz vagyok, de ha ezek a bizonyos pattanásos izzadóstenyerű önjelölt rózsasándorok elsajátitottak volna valami akceptálható vitakultúrát (egyes tanáraikkal egyetemben),aminek amugy egyik legfontosabb alapja, h a személyeskedés NEM MEGENGEDETT, lehet én is máshogy álltam volna hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr35407946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.04.02. 15:40:22

Ez az, hogy az ötvöst egyházi iskolává akarják tenni? vmi ilyet hallottam a tévében.

Anna. 2008.04.02. 15:41:41

Csak azért itt kérdezem, mert Panka nincs itthon, amúgy még szoktunk élőszoban is beszélni:)

Pank 2008.04.02. 16:14:03

Szia Pillecukor!Bizony!Elegem van az iwiweselárasztós nyálverésből!( majd kifejtem, ha érdekel)Amugy Béjbi!Még mindig van hátra egy órám, pedig ez az előző szörnyen lehangoló volt, ugyanis az újszülött intenzívosztályról szól, és..elég szomcsi. Na a lényeg,k h hét körül érek haza, és nem nagyon érzem ma a bugit a lábamba:((((De várjál haza szived minden szeretetével!!!!!!!PUPPPP

˙tt 2008.04.02. 16:42:35

azért általában nem minden fekete és fehér, a szövegkörnyezetből kiragadott mondatok még nem mondanak el mindent, azt a politikusok is szeretik ezt a módszert alkalmazni a dobálózásra. legalább itt hagyjuk ezt az egészet.
egyébként meg ha valaki nem szeretné hogy egyházi iskola legyen a gimiből, attól még nem rossz ember, és nem egyházellenes.

na ennyit akkor erről.
bocs csak alapból nem voltam vidám és még itt is ilyenek....

ramóna 2008.04.02. 17:45:34

Timcsó drága!

Mivel mostanában kevesett időzöl velünk lemaradtál ezekről a beszélgetésekről. Szóval talán azért nem érted amit írt a Führer. Itt nem csak azzal vana baj hogy ellenzik vagy nem azzal hanem hogyan csinálják mindezt és igazából a 90%nak gőze sincs semmiről csak az a lényeg hogy hőzöngön. A másik meg itt nem az a kérdés hogy egyházi iskola lesz e. Hanem az hogy egyházi vagy magánsuli. azért nagyon nem mindegy!!! Nem tudom, hogy te mennyire szeretnéd hogy csak a sznob gazdag gyerekek járjanak oda akiknek van pénzük megfizetni?! Sajnos nincs más alternatíva, a megye, ország mindegy mi város nem tudja fizetni a sulit. De játszhatják azt hogy a gyerekek visznek WCpapírt meg lapot ha dolgozatot kell írni.

ramóna 2008.04.02. 17:46:15

A többit szóban megbeszéljük.:)
Írjatok már mi volt tegnap! Telefon? Fanni? Szatír? Dió?

Panki. 2008.04.02. 18:57:36

Telefonom van.mobilis meg otthon vezetékes is.Fannival beszéltem, kaphat haladékot a Jano, aki amugy ma nem keresett, mert mondtam neki, h egy hétig ideköltözhet. ha megteszi és öt évig nem láttok, akkor bejött Ramcsi nyolc éves teoriája. Timi!Az elöbb begépeltem Neked egy big monologot. De akkor nem lennék különb azoknál akiket fikázok.A jogszabály az jogszabály. Nem kell rettegni.

panki 2008.04.02. 19:02:04

Amugy azért hadd tegyem már hozzá, h nem az a lényeg,h ki mit szeretne, hanem abból a mitszeretésből mekkora ügyet csinál, és föleg h milyen hangnemben.De sztem le vagy maradva pletykákkal.

˙tt 2008.04.02. 20:02:14

a két öcsém odajár. egyébként meg lehet h le vagyok maradva a pletykákkal, de talán éppen nem a pletykák a mérvadóak, ezért nem is akarok állást foglalni. az meberek meg tökmindegy min, csak veszekedjenek, minkét oldalon, ez mindenhol igy megy... tőlem csak egy megjegyzés volt, mert nem örültem h itt is ez megy. egyébként ti is ugyanugy hőzöngtök ennyi erővel, mint akárki más, mert be mertem valamit írni és le vagyok osztva, pedig egy szóval sme mondtam h mi a rossz meg a jó megoldás szerintem. a jogaszbály meg jogszabály.. de mégis melyikre gondolsz? mert van egy pár.
de befejeztem a beleugatást, mert ugye én mostanában keveset időzök veletek, ezért inkább ne is szóljak... befejeztem erről a témát.

Panki 2008.04.02. 20:10:11

Teljesen igazad van, pont ezért nem álltam neki leirni a cuccokat. Te meg ne légy már ily emocionell.szeretünk.és inkább szólj mint ne.És h áll a pénteki cuccod?????,Vagy az holnapi cuccod???

ramóna 2008.04.02. 20:14:55

Szeretünk Timcsó! :) Lehet más véleményed ám :) Jövőhéten elmondhatod :)

˙tt 2008.04.02. 20:21:05

remek.
az úgy áll h megbukok. egyébiránt tehetségtelen vagyok, ha az esetleg nem.. akkor a probléma oka az h nem dolgozom eleget, és szart csinálok péntekre. így állok. :) és negatív sem vagyok.

Pannácska 2008.04.02. 20:56:25

Timi, én nagyon drukkolok. az előző téma lezárásához, márcsak annyit (in memoriam Z):
www.youtube.com/watch?v=NuxS-9t3tnY
süti beállítások módosítása