ápr
8

á.

| Szerző: ˙tt | 1:17 pm
feladom. feladom. feladom.  eléééég volt. ááááááá.

egyébként jól vagyok. de akkor is. miért. miért. miért. mindenki megőrült. vagy én vagyok az. hm. nemtom. a problémát nem fejtem ki, mert nem is tudnám azt hiszem. megfoghatatlanok:D

hmmm... méghogy tanultok... aha.. meg azért nem jöttök. najó. hisziapiszi.
egyébként nem maradtatok le semmiről, engem leszámítva persze. janót monjduk elhiszem h nehéz lett volna otthagyni... ez az egy mentségetek. na megyek. már megint valami nyomorult prezentáció lesz, most előprezenetáció, csak remélni merem, hogy most itt nem kell majd nagyon megszólalni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr76416681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.04.08. 18:08:04

Hogyne tanultunk volna, én már fél 11-kor elkezdtem fordítani:) szar is lett.
De mostmár tényleg lehetne valami mozgás valamelyik este!!
xx
süti beállítások módosítása