ápr
18

Plágium

| Szerző: Panki | 10:43 am

Képzeljétek el, hol volt hol nem volt, volt egyszer az én Anyukám, és négy évvel ezelőtt megszületett a fejében az ötlet, hogy milyen jó lenne, Bécs és Budapest között égy művészeti felsőoktatás Tatán, és hogy ennek milyen jól otthont adhatna a festői környezetben lévő, évtizedek óta rohadó Esterházy kastély. Elment, megnézte, felmérte, beszélt pár emberrel, majd belefogalmazta a Magyari tervbe. Önkormányztaunk (másik vezetéssel) két perc gondolkodás után, annyit mondott rá, hogy Tata nincs felkészülve erre. Anyu még írt róla egy cikket, hátha belebotlik valami nagyon gazdag aki ebbe szeretné tenni a pénzét, de nem. Az álom még várat magára...
 Képzeljétek tegnap előtt megalakult az Esterházy Művészeti Aakdémiai Társoság, akik véletlen az Esterházy Kastélyból szeretnének egy művészeti akadémiát alakítani, véletlenül olyan emberek részvételével, akikkel anno Anyu erről konzultált, és nem támogatták, és véletlenül mindezt Ő a tvből tudta meg. Szegénykém teljesen maga alatt van, hogy ilyen alamuszi törtető kétszínű ........cenzura.......emberek laknak itt a mi kis kincses ládánkba. Várom az ötleteket mit lehetne tenni????De komolyan! Azért ilyen bunkesz lennék csak bekapnám! a másik meg, hogy ne a másnak a jó ötletét tálalják saját ötletnek!!!!!!

Nem akarom magamhoz és a nyelvújítási akciómhoz hasonlítani ezt az ügyet, dehát az meg nekem fájt:)))Föleg hogy az ugynevezett barátaim nem hisznek nekem:P

További híreink kicsiny városunkból: Hétfőn lécco mindenképp ültessétek el a remény fáját (szerelem páfrány), nehogy Spartacus , aki iwiwen megfogalmazta , hogy majd a 20000 tüntetönek hisz a város meg az Egyház, csalodottan álljon 100 társával. (Jo annál biztos többen lesznek, de..azért álljon már meg a menet..

időjárás: verőfényes napsütés, tófarokban ivós napunk van! Mindenkinek (Annától) nagyon nyugodt hétvégét kívánok.

Sz. A, Rtlklub, Tata

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr74431145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.04.18. 10:58:39

Szerintem kövesd ma anyukádat mindenfelé, és ha már látod, h megy fel benne a pumpa, mondd meg neki, h neked kiabáljon el mindent hangosan. Mert az a legszarabb, h ilyenkor magában pörög a plafonon az ember, h majd jól megmondja valakinek, de nincs ott senki:(
Vagy vágjatok tojást minden kék autóhoz, ami elmegy a házatok előtt!

Panki 2008.04.18. 11:17:03

Hát igen, vagy vagy.Bár szerintem mivel ez évekkel ezelőtt meg lett írva mondom a magyari tervbe őáltala, akár nagyobb botrányt is lehetne csinálni.
Anna 3kor a tofarokban??,Dio?

Anna. 2008.04.18. 11:26:31

lehet, h kések egy 20 percet, de sietek!

Dió, írj a munkádról, meg hogy mit csinálsz egyébként!! Voltál kint?
A héten ültülnk hárman az asztalnál az albiban, amikor mondtam, h hiányzol innen! Ekkor Janó ferde pillantással nézett rám, de mondtam, h ez tőle tulajdonképpen független..:)

ramóna 2008.04.18. 13:27:25

Dió már otthon van? Milyen volt? És Anna hogy megy a Tófarokba???? Anna Tatán van??? És én miért nem tudok semmiről???
A másik téma megoldásán agyalok, de szerintem hivatalosan nincs megoldás. Igazából az hogy alapítványt csinálj legális és az hogy megcsinálják amit a Móni kitalált szintén. Ami támadható az hogy sajátjukként adták el. De max a tatai Tv-bel lehet csinálni egy riportot a cikkel együtt, hogy mennyire szánalmas, hogy mit megnem tesznek az emberek a pénzér....bla bla bla...

ramóna 2008.04.18. 13:29:31

Mellesleg gyönyörű helyen lakunk. Szépek a képek!

˙tt 2008.04.18. 13:39:24

alamuszi törtető emberektől még a mi kis csodaszép kisvárosunk sem lehet mentes... egyébként valóban nem sokat lehet tenni, azon kívül, hogy elterjeszteni, hogy ez igazából kinek is az ötlete volt. és akkor mindenki tudni fogja. :) mi már így is tudjuk. azokat a valakiket pedig majd a sarokba állítjuk :)

kár h nem jöttetek tegnap.. így nekem kellett egyedül megküzdeni az illuminált állapotban lévő ismerős fiatalemberekkel :) na pussz

amúgy anna most télleg tatán van? vagy csak hülyéskedtek?:)

stukker 2008.04.18. 14:40:24

Szerintem rugassuk be a Karcsikát, meg a Mestikét és rakjuk ki őket a polgármesteri elé!!!BOSSZÚ!!!Még gondolkodok!!!!Lehet hogy repülővel kéne belemenni valaminek, de még ki kell forralnom.

Panki 2008.04.18. 14:51:41

Anna nincs Tatán. Dió az országban sincs.:( Én alszom még egy szépitőt,aztán kooperálhatnánk. Timi én most ugy értelmezem Te Pesten vagy.
Én nemtom de ha valakinek az ötletét leszavazzák,majd ellopják...az azzal semmit nem lehet csinálni?Anyuval sokat beszélgettünk rola,és éjjel az egyikkel álmodtam, aki benne van, belecsaptam a szemébe,aztán nagyon sajnáltam és sokszor bocsánatot kértem, és ölelgettem. Szóval lehet nem én vagyok a legalkalmasabb, h kitépjem a szivüket.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.04.19. 11:23:07

Én már tegnap is mondtam, hogy rohadjanak meg. Én le merem írni azt is, hogy buta, irigy vörös köcsögök. Azt hiszem így kellett volna hívni őket.

Mestahh 2008.04.19. 14:23:42

Szorri, hajnali ittasságom miatt indulatosabb voltam, mint kellene, de többet nem fordul elő :)

panki 2008.04.19. 14:24:34

Képzeld Annapanna, közhisztéria volt Tatán, hogy itt vagy.és hogy megyünk a Tófarokba. és este mindenki nagyon csalodott volt, és senkinek nem volt humorérzéke ezzel kapcsolatban.:)
FUUU a no women no cry megy....................Holnap mikor talcseezunk?

Anna. 2008.04.19. 14:50:09

Meg vagyok hatva, hogy vártatok:))) Kecskemét kapui is nyitva állnak előttetek bármikor!! Itt olyan remek dolgoknak hódotunk tegnap, mint sörözés a Deliben. 6an voltunk lányok, és egy faszi meghívott mindenkit egy piára. De nem használtuk ki, csak részben, mer annyira jófejek vagyunk.
Holnaaap..vszínű anyuékkal megyek, visznek bátyámnak 1-2 cuccot, meg engem is. Kell vmi nagyobb izé, amit most fel tudnánk vinni kocsival? például kilépő, vaaagy rongyszőnyeg, napernyő az udvarra?
sztem kb 7 körül leszek albiban.

Csilla, Orsi, jönne vki fél6-6 körül?

˙tt 2008.04.20. 23:30:09

hú még szerencse h nem voltál, mert én sem voltam pénteken tatán, és jajdemérges lettem volna h pont most nem vagyok ott :p

ja és én jelentkezem a kecsói bulira ha lesz :D még nagyon régesrégen nagyon jól éreztük magunkat ott, hajdanán mikor megismerkedtünk :) életem első parkbanpadonalvása a hajnali vonatig (meg edig az utolsó is)

Anna 2008.04.21. 15:55:38

Bármikor megszervezhetjük, az tényleg jó volt:)

D. 2008.04.22. 10:50:27

Jelentem még élek. Jól vagyok. Már akartam írni előbb is, de ez a kis szemét nem adott kommentelési lehetőséget. A másik lehetőség, hogy megint én voltam béndzsa, de akkor inkább hagyjuk. Tegnap este 10ig voltam dolgozni, ma is megyek és ami a legszomorúbb, h pénteken, de akkor nem csak tízig, hanem bis morgen:(((((((. Kicsit izgulok miatta, úgyhogy akinek esetleg van rá lehetősége találkozzon velem csütörtökön plíííííz! Egyébként nem uncsi. Amit csinálni kell, azt szívesen csinálom, amúgy meg tök jól elvagyunk...(az új barátnőimmel-ahogy Panki mondaná::)))) Butaság! Titeket úgysem pótolhat senki. Amúgy a kecskeméti kirándulás nagyon jól hangzik, remélem összejön vmi hamarosan, mert már olyan régen találkoztunk és hiányoztok! Ja és Anna: Köszönöm a levelet!!!!!!:)))))
És végül, de nem utolsó sorban: ez a plágium ügy durva. Arcátlan és sértő. Mondd meg anyukádnak Pankus, ha tüntetni kell, megyek. Már van fáklyánk is, mert a kistestvéreim is tüntetni járnak mostanában....

ramóna 2008.04.23. 11:03:41

Örülünk, vagy örülök hogy jól vagy!:) Én sajnos csak pénteken megyek. Pankának üzenem, hogy sajnos a neurológiai könyv nincs meg viszont péntek estétől tervezhetsz velem! :) Timcsó te is gyere hazaaaaaaa!!!! Írj be a noteszedbe:)

˙tt 2008.04.23. 11:48:09

jajjajj :(
és meddig maradsz?
mert csak szerdán terveztem hazamenni, mertogy majd én itt hétvégén ülök magányomban a gép előtt és behozom az összes lemaradásom (ha ha kac kac) ami tegyébként nem is lehet :)
süti beállítások módosítása