máj
8

dolgozó nő

| Szerző: orssssssss | 10:32 am
Sziasztok! Régen írtam már, úgyh gondoltam megosztom veletek munkálkodó napjaim! Na hát nem kell ám rám olyan büszkének lenni - bár lehet,h nem is vagytok, csak én vettem le úgy Annus írásából!:) Tegnap elrontottam a scannelt... én csak felhajtottam a tetejét, de hát ki gondolta volna,h azzal a lendülettel hátracsapódik??? Én igazán nem tehetek róla,h aznap nem számoltam a műszaki dolgok műanyag fogócskáinak elfáradásával!!!! Szóval eltört a tető. Amúgy sztem simán használható, de az informatikus kockafejek szerint ezt ki kell cserélni...:( Asszongyák,h nem para, meg nem haragszanak, de látom a szúrós szemeiket!!! Szóval béna vagyok!! A tegnapi baleseten felbuzdulva ma bejöttem 8ra, h végre láthatóan dolgozzam. Ugyanis amúgy du járok általában és olyankor mennek itten mindenkik haza és nem látják milyen túlbuzgó vagyok!! Bizony ám! Szóval ma bejöttem,h dolgozom...háááááát nem tettem. Legalábbis eddig. Az elmúlt 2és fél óra úgy telt el,h kétszer cigizetm, közben sajnáltam a tönkrement gépet(min fél óra elfoglaltság), majd kimentem boltba joghurtért, és dumálgattam, meg videókat néztem, írtam emailt,h megyek a pénteki munkahelyi partyba és megtippeltem a hzétvégi török nagydíj végeredményét. Szóval ne legyetek rám büszkék, ezt ti is megtudnátok csinálni, max.nem olyan szépen mosolyogva és ártatlan,de egyben elfoglalt fejet vágva, mint én:P na pusszancs minden kis angyalkának! ui: nem azért írtam eme beszámolót, mert a fejem tenném rá,h bárkit is érdekel, hanem mert addig sem kell dolgoznom, míg a sezlonyra pötyögök, ja és mindenki azt hiszi, h felszólító leveleket írok ilyen bőszen:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr69459626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.05.08. 15:12:31

Én igenis büszke vagyok rád! Ezt majd ne felejtsd el, ha az egyetem végeztével nem lesz pénzem és állásom, és neked kell adnod - legalább az egyiket.
Megvetted a felsőt a Rózsaszín világ-ban? Bocs, de muszáj volt leírnom, hogy a többiek is tudják, hol vásárolsz:D

És mit tippeltél nagydíjra? Várj, kitalálom: Kimi, Jenson, Fernando? Vagy egy reálisabb: Kimi, Robert, Felipe??
süti beállítások módosítása