máj
12

beautiful days

| Szerző: ˙tt | 10:37 pm
este fél 11 van, és pontosan dél óta ülök a gép előtt, maximum két órás szünettel úgy összeadva.
az arculatervezésen úgy szumma 6 órát dolgoztunk, és sztem hétvégére megvakulok a monitortól. és most muszáj volt ezt megosztanom a nagyérdeművel. de legalább láttalak már titeket, és tudom milyen szépek vagytok, és ez majd mindig megmarad emlékezetemben :)
mert így estére már annyira készen van mindenki, hogy nagyon jókat röhögünk, azon is ha vki azt mondja: ceruza. most jobb példa nem jutott eszembe, de olyan éppen van itt előttem. szóval én most nagyon élvezek mindent.
jaaaaaj.. és a szívemben bomba van szám az jó ötlet volt,  bomba-jó. és szarok a poénjaim :)
Panka te voltál venen? kabb*.... na nem baj. mert ha ennek a hétnek vége lesz.... bár úgysem érem meg.. de ha mégis.. akkor csapok egy saját vent. a részvétel fakultatív :)
mindenkit puszilok, és szép napokat nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr10465684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankus 2008.05.13. 11:05:50

Igen...voltam a venen. kedvenc Turek csoportársam menedéket nyújtott számomra-megugye a fakkok is lent voltak, meg még nekem pár csop társam.JÓÓÓ volt.De a szivem azóta is patakokban vérzik h hazakellett jönni. Nekem már nyár van. Nem akarok és nem is tudok tanulni:(Rád viszont büszke vagyok monitor mágus! Ramcsika is nagyon szorgalmas. Annuska holnap ad számot a tudásáról velem és Tomoval egyetemben, na innentől majd követjük! Lehet irok Nektek majd én is. Tsókollak mindenki!
süti beállítások módosítása