máj
18

Csori csuka csárda

| Szerző: Panki | 10:35 am

Azt figyeltem meg. Hogy a blogunkat már én sem nyitom meg:)

Asszem ez a bejegyzés se lendít a dolgon:)Bicsibocsi:(

Dio, tulélted? János ( a puhatenyerével) nem zaklatott?????Piroska milyen volt a szauna party??

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr32475040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csill 2008.05.18. 13:09:34

haliho, mi ez az uj dizajn? en aregit akarom!! najo, inkabb csak egy kis idot, h ezt megszokjam, amugy szep, tetszik, csak eltuntek oldalrol dolgok vagy mashova kerultek.
jujj, ha vki pesten van, azonnal kerekdjen fel es menjen el a millenarisra, nagyon vicces jatszohaz van a parkjaban. egy katalan muvesz takolmanyai regi bringakbol, fazekakbol, kiszuperalt monitorokbol.. es mindez vad szinekre festve! szoval csikos fogaskerekek, badogarcu oriasok, szinpompas vasmadarak es kattogo-csattogo-forgo vicces valamicsodak amerre a szem ellat:)
ezer puszi

Anna. 2008.05.18. 14:35:20

Én elmegyek, eljössz velem vmikor a héten? Hogy állsz a franciával?
Hiányoztál tegnap deliből, de nem volt se Dóri, se Ági, csak 4en partiztunk:( De találkoztunk Tomiékkal:)
Te micsi egész hétvégén?

ramóna 2008.05.19. 16:08:20

Én is szoktam nézni és már 2 napja írtam volna ha a gépem engedi:) Jah és nagyon nem tetszik ez a minimalista stílus, egyáltalán nem illik az angyalok karához. Egyébként meg bronzistennő vagyok és nyasgem:PPP A buli nagyon jó volt szaunáztam, peszre egyedül lánykét és képes voltam még fürdőruhába táncolni, persze törölköző a derekamon :D Szóval a legszebb a legokosabb és a legjobban táncoló legjobbfej bronz istennő voltam. Diónak meg 100 fekete pont mert alig ír!
süti beállítások módosítása