máj
19

Viva la vizsgaidőszak

| Szerző: Panki | 4:25 pm
Akarom mondani, viva la Gaigas. Na mi mi mi az?? Valszeg nem így kell írni.
Imádlak vizsgaidőszak! Alvás sokáig, alvás délután, filmnézés, lófrálás, plusz mindenre amihez nincs kedvem rámondhatom,h tanuloooooook.jeeeeeeeee.komolyan olyan jó.és ilyen szép az idö hozzá.MOndjuk ma egész nap ágyban voltam miután reggel lefeleltem (kijavitottam a négyötödömet ötösre), juhhéééj.Anna még alszik. Az egyetlen közös eseményünk ma egy közös ebéd volt, amikor is néztük a jóbarikat, és némán lapátoltuk a kajcsit, majd mikor végeztem véletlenül mellétettem a tányért az asztalnak, és trilliomilliobillo darabra törött, erre Anna nem zökkenve ki sem az evésből sem a tvből, unott arccal csak annyit füzött az eseményhez, h :"mosogatni szarrr ".Én ezen annyira vihogtam, h félrenyeltema  Janát,és folyt kibelőlem. Kicsit szégyeltem magam, h nem elég a bénaság,még undoritóskodok is.

Szóval Rák barátnőnk túlélte a 12dik foku égési sérüléseit:)fellélegezhetünk:)Én is bronz vagyok ám .voltam a szoliba.nagyon látszik természetesen.
(Fu gyerekek Anna ütemes szuszogása engem is ágyba csábit, de még meg kell tanulnom holnapra a hallási fogyatékosokat meg a fejlesztésüket meg a pöszéket meg a beszédhibásokat és fejlesztésüket)

Dió! nekem  mestis kertipartyképek kellenek!Légyszó már!

Na!nana!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr3477046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2008.05.19. 16:33:45

Dió jó lenne ha nem dolgozná már halálra magár hanem végre megszólalna. Panka inkább vegyetek műanyag tányérokat vagy azt kapsz névnapodra:)

ramóna 2008.05.19. 16:34:40

Dió jó lenne ha nem dolgozná már halálra magár hanem végre megszólalna. Panka inkább vegyetek műanyag tányérokat vagy azt kapsz névnapodra:)

Panki 2008.05.19. 16:39:34

mult héten is leejtettem egy tányért. egy régi lakótárs hagyta itt.nem volt direkt.szerettem azt a tányért.műanyagból az ölembe borul a pörkűtt.an other Lösung??
Did! A skarlát vörös kicsit pipa rád, h nem írsz!Pusz

ramóna 2008.05.19. 16:42:54

ólom tányérokat kapsz, az talán ép marad. Annát meg hagyd aludni. Dió Hófehérke kicsit eltúloz mindent tudod, de azért írhatsz :)

Did 2008.05.20. 20:11:26

Bocsika, h szótlan vagyok, de majd beszarok úgy fáj a fogam helye. 2-3 napja elkezdett fájdogálni az a fogam, ami még karácsonykor beletört egy csokiba. Gondoltam megelőzöm a nagyobb bajt és még időben elmegyek fogorvoshoz. Ezt viszonylag hamar meg is bántam, mivel sokkal rosszabb mint volt. Most hogy végigaludtam a délutánt és mióta nem alszom bőgök, mondhatom sokkal szívesebben lennék Skarlát vagy Vörös vagy Répa, vagy bármi ami nem fogfájás. Ramcsika ne haragudj. Tényleg k..... szar ha az ember nyomorán röhögnek...:(((((

Anna 2008.05.21. 22:23:53

És el tudsz menni dokihoz valamikor? vagy dolgozol? úgy sajnállak, a fogfájás a legszarabb. meg a fej. meg a menstruáció.

És ha már jobban lesz a fogad, feljössz pestre?:) olyan rég találkoztunk:)) csók, és jobbulást!!!!!!!!!!!!!!!!!

˙tt 2008.05.22. 15:43:36

részvétem a fogfájósnak. az tényleg szörnyű... de már remélem mire ezt írom nincs is gond. :)

a mai nappal ezennel nekem is elkezdődött a vizsgaidőszak, mert ma adtuk le az utolsó munkát. kedden és csütörötökön már mehetek is vizsgázni :) végre. ennél az csak jobb lesz. újra alvás sokáig, napi minimum két rész gilmore girls, és nem kell 4-ig fentmaradni. persze a többi részébena napnak tanulás. mintaállat. ugye. na helyzetjelentés megvolt.. :)

csók mindenkinek

ja igen.. Ramcsival is együttéreznék. voltunk mi is szoliban, aztán másnap reggel már röhögnek rajtam, mert hallották h piros vagyok. jelzem, egy árnyalatni halvány pír volt az arcomon, de itt minden mindenkinek vicces. én bezzeg ki sem röhögtem őket, hogy szanaszéjjel hintik a férfi ivarsejtjeiket a bankokba azért mert fizetnek nekik, aztán majd szaladgálnak itt az országba összevissza a kis kölkeik :)

D. 2008.05.22. 17:40:15

A fogfájásom enyhül, de még nem múlt el a kis rohadék. Ha nem vagyok begyógyszerezve még mindig csillagokat látok.. Pedig én csak a bajt szerettem volna megelőzni, aztán tessék....Na, mindegy.
Ha neketek is jó és nem jön közbe semmi (mondjuk egy újabb gyökérkezelés-haha), akkor kedden fel tudok menni hozzátok, mert már tényleg nagyonnagyonnagyon régen találkoztunk.
Addig még nyomok egy pénteket meg egy hétfőt a melóba. Puszi
süti beállítások módosítása