jún
2

szómenés

| Szerző: ˙tt | 1:42 am
nincs nagy pörgés a blogon... :)
akkor untatnám picit a közönséget, mert ma egész nap amúgy is szómenésem van.

kezdeném azzal hogy:

szombaton napoztunk ramcsival, végig azt mondogattuk, hogy dehát ez nem is látszik, majd kiderült hogy néha tévedhetünk mi is. ja, és Ramcsi, tényleg látszik a nadrág vonala, nem képzelődtem ám! :) de csak a jobb lábon. amit nem értek.
ja és ma még rásültem, mert voltunk a citadellánál a red-bull ládaderbin, ahol csoporttársaim indultak egy járgánnyal, ami legáramvonalasabbnak volt mondható, kár hogy kitört cél előtt a kereke. de azért ügyesek voltak.

ja és történt némi változás. jelen állás szerint egy kecsói fiatalemberrel fogom megosztani júliusban egy hónapra a nyári koliszobát. miközben egyik nap még viccelődés tárgya volt, hogy az eredetileg megbeszélt szobatársamat le kéne lőnie, a bizonyos szobatárs másnap írt nekem hogy nem lesz kolis. hoppá :) így most rám vár a feladat, hogy megmenthetem szegény fiút attól, hogy egy idegennel kelljen laknia. már alig várom a rólunk szóló vicces poénokat. szóval.. ezentúl nem csak Annáért és Pankáért aggódhattok a mindeféle új lakótárs miatt.
de megbeszéltük, hogy ez olyan, mint egy fesztivál.. és pár hétig simán nem para. szerintem amúgy sem fogjuk észrevenni hogy a másik esetleg ellenkező nemű. :) eddig sem vettük észre sose.... :)

egyébként a héten portfóliót rakok össze, plakátot, meg tanulok mint a szorgos hangya. bizony.
ja és hétvégén megyek császárra. soha életemben nem gondoltam volna hogy hajlandó leszek magamtól egy falunapra elmenni, mert mindig is utáltam, amíg ott laktam akkor is. nem tudom miért, nem ott volt a társaságom. de most poén lesz :)
ja meg mostmár télleg elbiciklizem Dióhoz a könyvért.. mert eddig lusta dög voltam.
na megyek aludni.
:)

pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr17498632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2008.06.02. 08:05:14

Lehetett volna a cím a Nagy ígéretek is:))) És igen tévedtünk-tem tényleg látszik. De az a baj hogy fáj is: D Mi vasárnap még kimentünk a fényesre mert akkor még nem fájt csak vörös volt a vállam. Na most már fáj is:D Kedves Pankuláré tessék beszámolót írni a nagy kirándulásról :)

ramóna 2008.06.02. 08:08:10

Lehetett volna a cím a Nagy ígéretek is:))) És igen tévedtünk-tem tényleg látszik. De az a baj hogy fáj is: D Mi vasárnap még kimentünk a fényesre mert akkor még nem fájt csak vörös volt a vállam. Na most már fáj is:D Kedves Pankuláré tessék beszámolót írni a nagy kirándulásról :)

Anna. 2008.06.02. 21:46:51

Szia Timii:)
Vigyázni kell ám ezekkel az ideiglenes lakótársakkal! Egyik nap még szavukat veszed, hogy amíg te hétvégén távol vagy, ő kitakarítja a lakást, feltölti a hűtőt, és vesz levegőztetőt a tervezett akváriumotokba, másnap meg már el is húzott a borával együtt! Félig nyitott szemmel aludj, én azt mondom.

Ki hogy áll a vizsgákkal? Nekem még van két finnes, meg egy számítástechnika, vagy minek mondják. Ettől kicsit tartok, kell majd flopit formázni, vagy formatálni(?).hm.

Dióóóóó!!!!!!!Nagyon rég láttalak már, mikor talizunk?? Ez vonatkozik Timire, Ramcsira, meg mindenkire is!

ramóna 2008.06.03. 09:46:02

Nekem most hétvégén lesznek az utolsók. Nekem is van még Informatika II , de az sajnos Excel meg Word meg Power Point meg ilyenek :(( Sok sikert mindenkinek!!!

˙tt 2008.06.03. 11:53:28

még tanítanak olyat hogy floppy-t formázni? hiszen már a gépekben nincs is floppymeghajtó:)
az én lakótársam az nem fog húzni sehova... bevezetem a szobában a terrort.. én parancsolok és kész. hát ki a nő a háznál? :) (tegnap már összevesztünk a kié a belső ágy kérdésen...)

nekem jövő héten van a szigóm. meg egy vizsga.. amit még kitalálok h felveszem-e vagy csak utána... na meg mégegy vizsgám van 19-én, remélem az uccsó, mivel ma kiderült h a bácsi egy ember kivételével midnenkit megbuktatott, hiába irtuk tele a lapot. jeeee. kezdődik a szívás. eddig túl szép volt.

ramcsinak hétvégén drukkolás:)
süti beállítások módosítása