jún
12

2

| Szerző: ˙tt | 11:45 am
megvaaaan!!!!!
:D
bocs de rég örültem így valaminek, főleg egy kettesnek, majdnem sírtam mikor felolvasták.. főleg az öt darab elégtelen után... azt hittem már az én nevemnél sem váltanak dallamot:)
nincs többé szigorlat!

és kiderült hogy szakmai gyakon utcai ivókutat kell terveznem, érdekes lesz. és nem kell bejárnom minden nap... ez lehet a boldogság :)

na most hogy mindent rátok zúdítottam...:)))))))
pussziiiiiiiiiiiii

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr18516229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2008.06.12. 17:55:11

gratulálok!!!!!! nagyon ügyi vagy!!:)))) a kettes amúgy a legtutibb, annál jobban semminek nem örül az ember!:Dpuszi

Panki 2008.06.12. 20:59:34

Gratulálok Angyalbögyörő!!!!!! Egy Géniusz vagy!

Di 2008.06.13. 10:45:24

Ügyi vagy nagyon!Gratulálok!:)

˙tt 2008.06.14. 21:46:11

köszi, aranyosak vagytok:)

Orsinak meg boldog szülinapot!!!!!
ja és milyen volt a zp-parti? biztos jó :)
én antiszociális vagyok most.
de jövő héten lesz quimby is a zp-ben :))))) jöjjetek.

pusszantás

orssssssss 2008.06.16. 13:00:31

köszi:))) meg mindenkinek köszi még egyszer a rámgondolást!! nem a zp-ben voltunk, hanem egy kicsit sohoban, aztán meg B7-ben. Semmi extra mesélnivaló nincs, csak szimplán tök jó volt:) Annusék spanoltak norvégokkal, én meg a DJ fiúval, aki megkérte a kezem... és mindössze 3perc mosolygás kellett hozzá!!! Rettegj Angelina, megyek Bradért!!:D Sajnálom,h Tata város polgárai közül senki nem tudott jönni, de majd bepótoljuk kedveskéim:) olyan vagyok,mint a Mamám!! hihi!a quimby nekem nem fog menni sajnabajna, de ti menjetek és tomboljatok helyettem is! cuppendáré
süti beállítások módosítása