jún
17

B&b

| Szerző: Anna. | 9:55 pm
Sziasztok lányok! Így a vizsgaidőszak végeztével aktívan pihenni kezdtem. Ennek szellemében megvettem a csengetett, mylord első szériáját, így kész a sorozat, valamint becsúszott egy Büszkeség és balítélet is a kosárba, amit nagyon nem bántam meg a gyönyörű(!!) Mr. Darcy miatt. Ez az új feldolgozás; a négy részes tévéfilm Mr. Colin Firth Darcy-ja Orsi felségterülete. Viszont itt egy kép az enyémről -bár nős-, aki Csilla kedvéért vizes hajjal látható a következő képen. Kiderült, hogy aligha meglepő módon ő is odavolt a fiúért, aki mély hangon, szépen, britangolul beszélt, már ha megszólalt:

http://randomplaces.110mb.com/wp-content/images/macfadyen2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr35526198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2008.06.18. 08:23:42

jól szóltál testvérem!!!! az eredeti az enyém, de ezt is elmarnám:D nadejóóóó, meghagyom neked:) de a film szarabb,mint az eredeti, még ha egyesek fel is dobják kicsit külsejükkel!

tt 2008.06.18. 09:46:24

hm. én ezt a fajtát még nem láttam... de azt hiszem mindegyik pasit meghagyom nektek :) én ma csak kiss tibit akarok estére.
de esik az eső. miért is ne. meg ma uccsó vizsga. meg Pankának szigó. hajráhajrá!!!
szép napunk van :)

Anna. 2008.06.18. 12:27:48

Naigen, Tibi..:)
Hajrá mindenkinek, írjátok meg az eredményt!!
Ma deliben Ervin-bemutatás lenne, de nem tudom, itthon leszek e este. Orsi pesten, Csilla te?

csilla 2008.06.18. 15:36:00

helobelo. en itthon asszem, Annu, Orsi: maradtok mentek jöttök? nemtom ki hol van, de talalkozhatnánk ha sikerül egyeztetni a várost. :)
süti beállítások módosítása