jún
26

| Szerző: Panki | 4:06 pm

Szépjónapot kívánok!

Először is szeretném köszönteni a Didit, aki a 13 fokban nem bir közösséget vállalni a kánikulánkkal, de reméljük jól van, szép okos, ügyes, és siet haza hozzánk!

Azért nem irogatok, mert vagy dolgozom, vagy nem vagyok itthon.Plö tegnap délután leugrottam a szüleimmel a Balcsira egyet fürödni, éljen a spontenaitás, vizibicoztam, söciztem, viháncoltam, pancsikoltam, szerencsére találkoztunk több ismerössel is, így aztán igazi nagylány módjára függetlenedhettem a szüleimtől,jeah:)

Jah, szintén Te Dióci, nem lehet h bent senki nem írja fel nekem a túlóákat??? Van egy olyan sanda gyanum, h engem át fognak vágni a palánkon, hazuttolj meg,kérlek!A másik meg TÖBBIEK ÉS Dió, a P.Büfében ezennel kapható alkohol (sör, bor, rövid), És a soproni olcsobb mint a kávéba!Talán nagyobb kedvvel látogattok majd..

Karcsi!Küldd el nekem azt a képet amit kértem!Tudom, h már készited elő a cég nyitást, de ennyi idöd csak van!Thenks a lot!

Annuspannus, és Csilla ,( aki LEDIPLOMÁZOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULÁLOK GRATULÁLOK GRATULÁLOKGRATULÁLOK  PS: Teddy)Kettö hét mulva tudnám beiktatni azt amiről beszéltünk (Annával), tehát nem jövő héten!  

Holnap kezdődik a vizzene, hát most mit monjdak, ha terveim beteljesülnek, akkor nemmondhatom el mi lesz!!!De jó lesz!!!!!:DDDDDDDDDDDDdLécciléccilécci (ezt a sorsnak üzenem!!!!!)


A mai napom tanulsága, hogy nem számithatok mindenkire, ez fakadhat abból, h szart se érek, vagy abból, h volt már ilyen, és nem kéne mindig azt hinnem, h ez a dolog válltozik.De azoknak ezúton is köszi, akik aggodo tekintettel figyelnek ahogy tapasom a kis ösvényemet makacsul!Akinek nem inge, az most NE!De van akikben sosem csalodom.SOHASEM..Bármilyen piszlicsáré szarrol van is szo,ami esetleg csak nekem fontos. Köszönet Istennek, h összebogózta a szálainkat..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr51540742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.06.26. 17:19:19

Szia Panki!
Tulajdonképpen az a hét is jó, csak azért mondtam a jövőhetet, mert apu most csikágóban van, és jól elfértünk volna, meg lett volna kocsink;) apuci itt hagyta nekem örökül teli tankkal! de utána is jó, persze:))
Közben én is munkát keresek, írtam 4 fordítóirodának, nem kell e nekik finnes. Azt egyik ezt írta: "Kedves Anna! Köszönjük, hogy jelentkezett! Zoltán" -kösz.
Dió mért van 13 fokban? Északnak ment? Én is akarok..

37fokos csókjaimat küldöm szerteszét barátaimnak!!xxx

ramóna 2008.06.26. 20:58:42

Na végre tudok írni. Csak engem izgat ennyire hogy mire készül a Führer???!!!! Hellloooooooooooooo titkol valamit. Egyébként meg Dió csak a Levihez ment. Tatán meg Viz-Zene -Virág lesz..... No comment... Sose fogom megérteni miért nem volt jó a következő előző azutáni azelőtti hét na mindegy. Dió imádlak és ne haragudj de borzasztóan fogsz hiányozni nekem a hétvégén :(((( Felnővünk/tünk és mindenkinek lesz kis saját elfoglaltsága és nem lógunk majd mindig együtt....én ezt nem bíííírooooom :(( Dió meg elmegy Írországba. ( jól van kipanaszkodtam magam)
Pankendáré azt ígérte megtudom holnap hogy mi a titok :PPPP :D:DD tuti meglepi buli nekem :DDDD

Panki 2008.06.26. 21:38:26

Ennél kivételesen kicsit ünzőbb vagyok.Amugy most jöttem meg egy délszláv vacsi estről, a Norbesz az orromra koppintana, h a saját ellenségem vagyok!Holnap is az leszek! Csok:)Dioval meg emesenelek, bibibááááá
És ne nőljünk fel,és..sokszor maradjunk együtt! Bár a Levente páratlan akasztás, én érzem a helyem a Didi szívében.A földrajzi táv, meg ha egy amerikai limcsiben volnánk, semmit nem számitana, hiszen csak behunyom a szemem és máris velem van, de lócsöcst, sajnos zord a világ!!!Szoval néha muszáj megszorongatni!Ugy nagyon!

tt 2008.06.29. 16:11:53

Csillának én is szeretnék gratulálni !!!
nagyon nagyon nagyon!
az már mégsem az a semmiség.. ha az ember diplomát kap :)

na megyek is. pakolni. vissza pestre, de most a bányába.. szó szerint kb... vége az életemnek, legalábbis egy darabig. reggel 7-re dolgozni menni. ez lesz a dilploma után is??? :(

pusszantás mindnekinek!!! tatai szekció: majd meséljetek milyen volt a vzv. megint vége van egynek. rémes. már a következőre bottal megyek ki.

Di 2008.06.29. 21:28:17

sziasztok! udv a 13 fokbol. de lehet annyi sincs. eltaktikazott dontes volt csupan egy farmerdzsekit hozni. zord ez az eszak, de gyonyoru. 3 napig utaztunk, turaztunk, ettunk, a fogyokuramnak kampec, kezdhetem elorol. milyen volt a vzv?gondolom ma meg buliztok, mivel senki nincs msnen. hnap megyek haza, megszorongatom aki a varosban lesz. panki mikor dolgozol?irjak a tulorakat?sikerult kinyomozni?

csill 2008.06.30. 19:14:35

köszi :) azóta meg csak henyélek és iszok, komolyabb dolog volt nem diplomásnak lenni..:)
voltra ki megy? én csüt-péntek leszek.

Pankita 2008.07.01. 08:32:12

Szerda Csütörtök.Kivel mész?
süti beállítások módosítása