jún
30

Bicebóca

| Szerző: Panki | 10:34 am

Sziaztok Kisdrágáim. Annyi blogot írhatok amennyit csak akarok, ugyanis  a tegnap esti bulin egy véletlen balszerencse folytán kibicsaklott a bokám,mára szexin (ugy egy plusz tojást képzeljetek rá)bedagadt, így most felpolcolt lábbal, rajta  egy jegeshussal vagyok kényszerpihenőn.:((((De nem  bánkódom, vannak sokkal rosszabbul elsülö értelmetlen sérülések.Tudok mesélni, ha nem hiszitek.Két napom van a gyogyulásra, különben ugrik a Volt, a cégben is kivettem két nap szabit, így aztán Diónak üzenem: nem írták, én felirtam, itthon vagyok, várlak Téged (ez tutitipp ugyanis sajnos nem jutnék messzire), és dolgozni pénteken fogok. Remélem vasárnap Te leszel, mer vasárnap egésznapos vagyok:(Jah és mégmindig Neked:tegnap brake dancening volt:)De Veled is potolom majd.

A Vizzene nagyon jó volt. Pénteken igazi nagyot buliztunk, sokat sokat táncoltunk, ittunk,mindenféle intrika részesei lehettünk stb..Szombaton vásároztunk az Emőkével, délután meg dolgoztam, majdnem belehaltam az unalomba!!!!Eskü. Aztán hazaugrottam kajolni és...és... lefeküdtem kilenckor, ugyanis vasárnap reggel nyolcra mehettem. Utána Tomika a lelkemre kötötte, h délután strand, ez meg is történt, király volt, kibérelték a fiúk a strandoló közönség legnagyobb örömére a zenegépet, és egész délután a goodbájmájlávgudbájt Dzsimmi interpretálásában csendülhetett fel több ízben. A végén a jegyárus néni tette szóvá, h egy ideje elkezdték strigulázni hanyadszorra megy és akkor jártunk huszonakárhányadiknál.Jesszokéj. Este ismét party. Méghozzá a Deákbill-t (ANNAA a kedvenced!) néztük meg,meg a meccset meg a tofarokban az utcabált.Mesti pesti havcsijai teljesen kifakadtak, ugyanis szerintük, mi szivattuk őket, mert hogy a hétvégén akkora távokat gyalogoltak be, mint az El kamino, akárhogyis magyaráztuk, h az talán picit hosszabb, nem értették meg, h vidéken a busz nem percenként jár (főleg vasárnap nem ), és a buszhálózat is kb 3 járatra redukálódik, plusz a buszmegállóba kisétállni annyi, mint be a városba. Puhányok:) Azt mondták, mostmár értik mér van itt mindenkinek olyan erős vádlia.Tatán.:)Én meg azt értettem meg, hogyha a pestiektöl utbaigazítást kérsz, mér nem azt mondják, h balra két sarok kábé tiz perc, haver!, hanem azt hogy: szállj fel a hetesre, két megálló, majd a kékmetróra, a deáknál a pirosra, egy megálló és onnan már nincs messze.

Mit meséljek még??Jó volt a hétvége, Tata ismét gyönyörű volt.Köszi neki, nem bírok Vele betelni. Aki kihagyta sajnálhatja..

Timinek és a Karcsinak (küldd már el!!!!!!!!!!!!!!!) heppy munkakezdést kívánok!Aki meg épp a már rég meglévő munkahelyén vegetál,annak kitartás!Mármint aki végigivott 4 napot és nem olyan fifikás, h az uccso nap uccso bulin kitörje a bokáját, igy dolgozni kénytelen..:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr42545652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása