júl
1
http://www.nowgasm.com/laughing-buddha-maitreya-alflred-tan.jpg

Drága Pankim! Nagyon nagyon boldog névnapot kívánok, legyél olyan boldog, mint Buddha ezen a képen! Akartam neked verset is keresni, és el is olvastam minimum 60at neten, de nem találtam megfelelőt, remélem, ez is tetszik! Holnap hívlak;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr15547050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankita 2008.07.01. 08:33:51

Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm, Te kis tündér!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És én PONT ilyen boldog vagyok:)Pusszantóóóóóóóó
Remélem hamarosan élőben is..

ramóna 2008.07.01. 21:10:56

Drága egyetlen Führer!

Innen a messzi Szolnokról kívánunk neked nagyon boldog névnapot.
Mellesleg csak azért nem haragszom meg rád hogy a hétvégi beszámolóba meg se említettél mert névnapod van :P Ilyen jelentéktelen lettem.... No comment... Többet haza se megyek...

Pussssz
drága uncsinővéred :P

tt 2008.07.02. 14:16:40

mégegyszer köszöntöm a névnapost, itt a blog közönsége előtt is!!!

szija Ramcsiiii:)

majdnem írtam h én sem szerepelek, de nekem kívántak happy munkakezdést. :) én sme megyek többet haza egyébként :D
amugy meg az idei vizzenére amugy sem szivesen fogok visszemlékezni (kivéve péntek), máskor szerintem én is hívok magammal cimborákat akiket elángatok rá, másképpen ülhetek otthon.

amugy éppen "melóból" írok. megint 4 óra alvás után, mivel okos gyerek ha reggel fél6-kor kel még azért éjfélkor fent ül a gellért-hegyen és borozik.
a héten már nem kell bejönnöm mert majd kutakat fogunk fényképezni a városban. ma meg tegnap echte építkezésen voltunk a főmérnök bácsival (medence projekteket néztünk), bár olyan sárga sisakot nem kaptunk :(((
na már csak egy óra és mehetek haza. átcuccolok ma az uj szobámba:)

pusssz
(sokat irtam de már unatkozom....)

ramóna 2008.07.03. 12:25:23

Szia Timcso! :)))

Új szoba új lakótárs..... :DDDD Várod mi? :DDD Sajnálom hogy nem találkoztunk a vzvén:( Én nem így terveztem:(( Elképzeltem hogy mindenki otthon lesz és egy hatalmas 3 napos partyt rendezünk együt.... :)) Jó munkát neked! És szerintem ne hagyd ki a borozást csak azért mert dolgozol!!! :))) Vétek lenne!!
Pusszantás
U.i.: Én nem bánom hogy ennyit írsz mert sajnos mostanába csak itt beszélünk:(

tt 2008.07.03. 17:03:54

jaja, jobb is lehettt volna. de majd bulizunk még úgy együtt.. a vizzenén úgyis túl sok a többi ember és csak bezavarnak :)
a borozást meg nem hagyom ki, a sörözést sem. sztem egy hete folymataosan nem... szörnyű. persze az sme könnyíti meg a dolgot hogy van itt a koli előtt minden nap ilyen redbull terasz.. tökjó. gyertek fel pestre:)))

ma lesz az első napunk együtt. jah... de még nincs sehol... bár addig jó. jobb is ha be kell mennem dolgozni mert itt semmi sem törtténik. mivel mindenki dolgozik. ez a jövőnk?? :)

jah.. azt még leírom... tipikusan velem történnek ezek.. amikor ugye bepakoltam, szal vannak ezek a női cuccok.. tudjátok.. amiket így fiúk előtt nem raktok ki a polcra... meg amugy se... :D na én azokat és társait egy műanyag tárolódobozba tettem.. hogy az majd milyen jól el lesz a szekrényben.. na és első nap mi történik? egyszercsak kiborult a szekrényből :D de úgy szét.. nagyon... szóval... ugy elképzelhettek minden olyan, amit pl nem szeretnétek egy dodzsempálya közepén elhagyni (aki érti.. érti.. ugye Pé?:) na és terméstzetesen robi szobatársam itt ült. és nevetett :D és elnevezte "titokdoboznak" . tanulság: jobb ha az ember semmit nem akar rejtegetni.. úgyis ki"borul" :)))))))

hát. megint sokat írtam :D mert mostmeg itthon unatkozom :D
pusziiiiiiiiiiiiiiiiii

Panki 2008.07.06. 10:41:19

Miundent éértek TIMEA, sajnos sztem mindenki:)Amugy, még élek!!!VOOOOOOOOOOLT volt.Amugy meg ezt a ki kit emlit dolgot hagyjuk.A nvnapi jokivánságokért szeretet és hála, de Ramcsi a kandurod esemesben is lerotta tiszteletét:)
Majd irok, van mit:)
Puszi

ramóna 2008.07.06. 16:37:11

Várnánk a beszámolót. meg én még kiváncsi vagyok hogy mi volt a "dokinál". Mert azóta nem beszéltünk... Hogy megy a munka vagy mi jót csináltok a Didával otthon? Csak ketten tartjátok a frontot:))

Di 2008.07.07. 11:15:14

Hát eddig egyedül tartottam a frontot, mert mindenki városon kívül volt. Tegnap Pankival elmentünk egy kicsit vásárolgatni, élménybeszámolni, meg panaszkodni:)Most én volta a soros. De semmi komoly. Vagyis...Hagyjuk...:)
süti beállítások módosítása