júl
29

Meghívó

| Szerző: ramóna | 9:05 pm

Kedves Angyalok kara!

Szeretettel meghívók mindenkit csütörtök estére a mi kis ékszerdobozunk gyönyörű tavának partjára egy észveszejtő traccspartyra. Beugró egy doboz, üveg szesz :D Aki dolgozik jelentsen beteget aki nincs kicsiny városunkban azonnal vegye meg a jegyét haza!!! Megjelenés kötelező!!!! Esőnap: péntek! Jah Timcsó és szerény személyem ott leszünk

A jelige: Aki nem iszik (csicsent be, avagy mi van ebbe a sörbe/borba) az nem látogathat meg majd Szolnokon:PPP


Pusszantás és rohanok Csütörtökön hazaaaaaa.

Hőn szeretett Ramcsitok:*

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr88591628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.07.30. 11:20:31

Okidoki, akkor holnap.!!!!!!!!! Dresskod? Csiniruci egy nilonszemetezsákkal bevonva?
Anna átküldött nekem egy konferenciabeszélgetést, amiben, Te Didi Timi Anna meg én dumálunk, hát majdnem beszartam rajta!Akit az érintettek közül érdekel,annak küldöm, akit a nem érintettek közül,lehet h annak is de ugyse értékelné megfelelően!

Panki 2008.07.30. 13:23:54

HUHHUUU!Ez akkor egyben ilyen ki kinek a barátnője buli is??Mert a kkor a timi feldagadt testrészeire előre gondolván készítem A jégakukat. Puszcsi, TE OFFos

ramóna 2008.07.30. 13:28:48

Hát akkor viszont a bicóval való érkezést kizárhatjuk az előzőekből tanulva :DDDD

ramóna 2008.07.30. 13:29:30

ja és nekem jöhet! Megígérem hogy értékelni fogom! :)

Panki 2008.07.30. 15:04:42

Átküldtem,jó szorakozást.Hol legyen a holnapi csücsülés?Tavpart v esetleg nálunk?Enyém a ház.
Hőn szeretett Annamáriád

tt 2008.07.30. 18:24:06

döntsék el a führerek hol legyen :)
a tópart monjduk közelebb van nekem, a baleseteket úgy hátha el tudjuk kerülni :D
nade nemtom:) pankáéknál meg elő-előbukkanhat egy metaxa :D
pusssz

Panki 2008.07.30. 18:30:17

Igy van!És mivel én vagyok a führer ezért.. De siessetek, nem vagyok lami jo passzban a kádat már feltöltötem melegvizzel.:( Rahhammcsiikkaa

Panki 2008.07.30. 21:01:19

Kiscicáim, aki beleélte magát, h holnap Szabóéknál metaxázhat, és már meg is vásárolta a virágot meg a bort a ház asszonyának (NEKEM), akkor az préselje le a virágot és igya meg a bort (vagy készitsen belőle valami fasza kis párlatot),mert sajnos a hásziendánk nem kész a vendégfogadásra tulterheltség miatt.:Szkuzi! Marad a bics,meg a szunyogok, ugyhogy sokat kell majd füstölnünk!

csill 2008.07.31. 15:13:55

hali bebik, csak jo szorakozast akartam kivanni:) meg Pank, kuldd at nekem is, szeretem a tanulsagos es vicces dolgokat!!!

Panki 2008.08.01. 10:53:49

Hát eza tegnapi..durva volt!
süti beállítások módosítása