aug
11

.

 

Nem sok mindent irtam a nyáron, túl tartalmas volt. De azt hiszem a szombati buli azért érdemelne egy két szót.

Kezdödött azzal, ha a fakkok,már kora délután elindultak Ginástul, mi a királylányok (Didi, TT, and „ÁJEM”-szeretünk Detti), szoval mi konvojba mentünk kettö kocsival, és csak huszonötször tévedtünk el, de végül megérkeztünk és a parkolást helyettem már a Malackó oldotta meg., thenxölot.

Na mindegy, az a lényeg, h az érkezésünk után öt perccel, megláttam Bettuban a perspektivát, majd becsaltam a présházba és hirtelen kialakult barátság örömére becsaptunk egy 8-10 jégert. Mitagadás  , egyáltalán nem sikerült kilognunk, az este hatkor mint a sakáll (kizárolag  az áltsulis szerelmekhez füzödö dalokat-Lsd:fiatal szerelem, szerelemdoktor,karibi nyár, álomhajó, éjféélutááán, egy vááágy utra kél lasssan…,kokkodzsámbo stb szerencsére a gudbájmájlávgudbájt otthon maradt hüpp hüpp) üvöltözö szedett vedett kis baráti tároságunkból. A bográcsban mind a közben serényen rotyogott a gulyás. Mondjuk én csodálkoznék, ha egy –ketten nem nézték volna A tojfornak, mondjuk azért reménykedem. Diditöl bucsu,mert reggel dolgozott.

Este tizkor jött el az idő, h én azt mondtam, h kitáncoltam magam, hulla részeg vagyok, szépjoéjszakát kedves gyerekek, És vége is lenne itt e szép történetnek,ha  nem éledek fel tizenegy órakor,  Lacko jóvoltából a ház felsö szintjén. Azért a jóvoltából, mert voltak a bulinak szabályai:

 

 

1.:Fiuk nem léphetnek a házba

2.Lányok bemehetnek , de kizárolag pisilni, és csak cipő nélkül

3. A ház felsöszintjére, csak azok mehetnek fel, akik

·        Erröl a kiváltságukról egy honappal  a buli elött értesitve lettek,

·        és az erre feljogositó levelüket a helyszínen fel tudták mutatni,

·        vérségi kapcsolatban állnak a Cserékkel,

·         és lányok.

·        Vagy annyira szerencsések, mint én, hogy a Lackó kivételt tesz az ügyükben

4. a nagypapa álltal kifaragott, háromszázéves műemlékértékű padokat és gerendákat alkoholos filccel nem jelöljük az utókor számára, sem névvel, sem nemiszervek neveivel

5. a Présházba nem hányunk

7.vadonatúj autóinkat össze nem törjük.

8.nem sértegetjük a szomszédokat ,sem egymást

9.Tökési Timeára nem firkálunk, vonatkozik ez a mellére, hátára, végtagjaira és a homlokára is!

Az Ambach bencére vonatkozott még egy apróbetűs rész a házirendben,mint plö:

·        Tök egyedül hajnali 5-7ig nem üvöltünk az udvaron, hanem hagyjuk szuszákolni elfáradt társainkat

·        A wc-t lehuzzuk

·        Cser kitti törülközöje nem wc-papír

·        Nincs köpködés,keménykedés

·        És a hátizsákot a ruhatárban leadjuk

 

Nos röviden, rendkivül engedékeny házigazdánk ennyit tartott fontosnak.Ment is ez így szépen rendben egészen délután ötig, de a gátlások felszabadulásával egyenesen arányosan mindenki feszegette a korlátokat, igy Lackónk bezárta a főápületet, és csak az engedélyével lehetett bemenni, meghatározott idöre. Igy következett be az, h én este 11 kor amikor felébredtem, nem igazán tudtam onnan kimenni, és nem igazán halotta senki azt sem, h dörömbölök jófélórája, egyre csüggettebben. Ekkor jött a képbe, Jégertársam, Bettu,aki végül megmentett, és folytathattam a mulatást. Kipihenten, már épp a táncrendemet lapozgattam, h kivel kéne kulturáltam szórakoznom és beszélgetnem,amikor egy teljesen uj világ tárult elém.

Egy alkoholos filcpaca mögül, két szemecske (csikocska) meredt rám, de a bánatba öröm vegyült, mert Timi még élt. Timi szerint nem volt részeg,de két másik blogbol szeretnék idézni:

 Gina:Pankesz egy tündérkirálylány, Timcsi meg fuffnyit betoszott, úgy láttam

Mesti:..najo azt inkább nézzétek meg Ti!...

A Fiukák önkivületben, a kert romokban, Graff egy kupacszemét alatt tente, Mesti volt a dj,és a legbiztosabb pont is, ésésésésésésésés, a házirend keresztrefeszitve!

Volt egy kicsit sem vicces intermezzó,amikor is,az egyik fiatalember  jelenetet akart rendezni és sikerült is mert totálkárra törte az autóját, de dacolt tovább Istennel,mert csakcsak meg akart halni, de Isten a második fa és villanyoszlop után is makacsul ellenállt és nem szolitotta magához, majd még egy csodát tett, mert Lackónak is valamit a fülébe súgott, h ne verje péppé. A gyerek él.irul (pirul)-reméljük.

Én rögtön kijózanodtam, de kb a Bettu meg a Mesti volt az egyetlen akik felfogták a helyzet komolyságát, a többiek csak ittak, táncoltak, üvöltöttek, lányokat füztek, és csatasorban hánytak.

Mivel fokozódott a helyzet és Lacko már látta, h a kert és a ház már foltokban sem hasonlit magára,nekünk lépnünk kellett. Karcsival és Mestivel ejnstandoltuk a házat. Ha akkor nem megyünk fel, a többiekkel fagyunk meg a prérin.De természetesen a saját emberinket (Bár Tomika nagyon kérdéses volt, mert még mi is beláttuk, h nem tesz jot a háznak ha bejön), bemenekitettük. Így aludtunk a kisszobában (ahova senki nem mehetett volna be ) végül kilencen. Mondom az ágyakat:

Egyszemélyes: Bettu, Lacko (aki annyira bedühödött, h lerángatta a Karcsit fejjel lefelé a lépcsőn, de Ő kitartott és bent maradt a házban-respekt)

Kétszemélyes: Miki Timi Panki Mesti

Mesti lába aladt: Tomcsika, Tomcsikán Karcsika, melllette :Zsófi

Onnantól kezdve nem léphettünk ki ,csak reggel, nekem a Mesti elmagyarázta, amikor mondtam, h legalább valami takarót dobjunk ki a kintieknek(mint egy 15 ember,köztük Gina is!!!!!, meg 3 14 éves lányis), h farkastörvények uralkodnak, és csak a saját vérünket mentjük ki. Igy is lett. Reggelre mindenki eltűnt….

Egykét hányás, vér és filcfolt árulta el, h valóban itt voltak, meg hát Ambachbence,aki nem vette észre h órákóta vége a bulinak, kisütött a napocska és a vert sereg visszatért  a valoságba, aki nem hiszi járjon utána.

Kiegészítést szeretettel várom.

 

 

 

UI:Hazafele még bementünk a Mekibe, Karcsi és Mesti cicasminkben

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr70610472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.08.11. 12:25:40

Nem mondod komolyan, hogy ÚÚÚÚÚGY tették be oda a lábukat, és kiszolgálták őket?! :DDDDD
Egyébként nem volt olyan hideg odakünn, mert találtunk hálózsákokat, és még söröket a pincében, meg valahonnan előkerültek frissibe behűtött kozelek. A vér meg pirosarany volt, amit a buli végén Milánka mindenkinek a szájába és egyéb testnyílásaiba nyomkodott. Ja,meg behányt a présházba, ugye... Ami nem csoda, tekintve hogy felzabált mindent, ami tubusos, és megivott mindent, ami folyik.
Tomi meg Robika elmondása szerint olyan büdös volt, mint egy darab lószar:DDD Részvétem:D

Panki 2008.08.11. 18:54:57

Aki ótvar, az legyen nagystílűen ótvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tudom, h volt ilyen gulyáskrém, de azért némi vér is elfolyt....cöcöcöcö.
Arra h mire jöttem, haza majd máskor térek ki!
Ramcsival mivan?

ramóna 2008.08.12. 15:26:28

Ramcsi királylány jól van köszöni szépen, és örömmel olvassa hogy jól érzitek magatokat nélküle:)) Egyébként 15-én pénteken megjelenek kedves párommal a városunkban és egészen 20-ig ott tartózkodom :)
És és és megvan az első bútoruuuuunk hip hip hurráááá :D Vettünk egy étkezőasztalt meg 2 széket a többi meg folyamatban :) Jah és Andris lagzija jó volt táncoltam sokat előtte meg utána az Ikeába nézegettük a bútorokat. Röviden tömören ennyi :) Pusszantás

tt 2008.08.12. 16:57:11

szija Ramcsi királylány:) jól érezzük magunkat, veled peddig csak még jobban éreznénk:) ez igy pontosabb. már várunk :)
grat a bútorokhoz :) az tényleg hurrá :)
az biztos majdnem akkora öröm lehet, mint amikor megvettem életem első saját serpenyőjét, ami már csakis az enyém:)

mindenki timcsikéje most hétvégére elvonula világvégére Baranya megyébe két napos piknikre, szalonnasütős tisztítókúrára pár kolis barátosával.

vasárnap jövök. aztán még lehet dolgozom két napot pesten, mert úgy belejöttem.

pusszantások

ramóna 2008.08.13. 10:19:07

Mindig is tudtam Timcsi hogy te vagy a legjobb barátnőm :))) Olyan szépeket írsz:))) És akkor nem is találkozunk???? :(( Pedig arra gondoltam hogy csinálhatnánk a telkünkön egy kis laza szalonnasütést:) Jó pihenést neked!!

tt 2008.08.13. 12:25:59

hát kedden még leszel nem? :)
amúgy melóból irok... eddig majdnem elaludtam, már éledezek...tegnap sikerült megint kifárasztani magam, az egyik évfolyamtársamat e-mailben kidobta a másfél éve meglévő barátja, megirta hogy hagyja békén... szép... ennek örömére trécsparti volt... na mindegy.
süti beállítások módosítása