aug
13

Angéla, hát utolért..

| Szerző: Panki | 12:52 pm

Gyermeikeim az urban! Szörnyű felfedezést tettem! Ma kis családom körében ebédeltem a Bertában, amikor is megjelent Háttehányévesvagy Angéla, apukájával és szines rasztahaju növérével. Anyu erre, elkezd böködni, h itt vannak a Petróczyattilláék, nézd nézd..És akkor rájöttem, h Angicska..h Angicska.. a szomszéd kisbaba volt a Gesztenyefasorban!!!!!!!!!!ÉÉÉrtitek? Én voltam 10 éves Ö meg egy, és nagy kegyesen homokoztam Vele, meg tologattam a telepen, és most... a Radó..tologatja..:((((((((((((Nem kapok szikrát.

Ui.Megnéztem az iwiw lapját,mármint a szomszéd kisbabának...érdemes!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr47614112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása