aug
14

Paljon Hyvää syntymäpäiää!!!

sina rakastaa vielä?????

hämmästy pikku päästa!

Skool!!!!!!!!!!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr98616282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.08.15. 09:48:01

Szia 23' A Zsanett érkezik,és miután megjöttünk a az Eurotrip-ből, utána hétvégén költöznénk be!Akkor kéne megejteni egy fertötlenitést:) Nekem a suli csak (nem hiszem eeeeeeeeeeeeeel) nyolcadikán kezdödik. Izgatottan állok az uj év (Lehetne az a cime: Az utolso-The last-de nem csak negyven perces lesz)elébe!!!!!!!!!!!!!!!PUSSSSSZI

Anna. 2008.08.16. 12:48:31

Drága Végzősöm! Nagyon köszönöm a üzit, bár az utolsó finn mondat okoz némi fejtörést, de majd felhívom Kristiant, és megkérdezem, mit jelent;) De annyit mondhatok: még igen.

És a képeslaap.....hát attól végképp el vagyok ájulva:)) xxx

a TAKARÍTÁS OKÉ - benyomódott a capslock - akkor és ott.. Bár én folyamatosan pakolok, most is a szobám romjain ülök a laptopcsimmal, várom a bútorokat. Egy barna sapka van a fejemen, amit hajcsattal rögzítettem. Ehhez egy mikiegeres pólót választottam, amely lágyan hull aláa portól elszürkült eredetileg korálkék virágos bermudanacimra. Pedig össze kell szednem magam, mert most rajtunk a sor: egy óra múlva indulunk fürdőruhát nézni!!!

Pankita 2008.08.17. 17:05:48

Nyár végén fürdőruhát venni az egy kínszenvedés. Jó nyaralást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nekünk még van: egy hét!!!!
A finn tudásom lehet h nem tökéletes, meg mondjuk nem értem, hogy beirok egy szót a keresőbe mér ad ki rá, tíz tök más szót ki. Mindig azt választottam amelyik a legszimpibb volt.Ennyi a támpontom.
Csücsök
süti beállítások módosítása