aug
21

Mivel az én vendéglátásom senkinek sem annyira fontos, hogy megírja gondoltam eldicsekszem én vele mit alakítottunk:)))

Szóval, történetünk augusztus 19-én államalapításunk előestéjén indult. Én balga meghívtam barátnéimat. Timcsó az Amsztrong úgy döntött később csatlakozik társaságunkhoz, előtte beiktat egy kis kúltúrát. 8-kor lett volna  a nagy találkozás a főhadiszállásomon de kaja szagra gyűlnek a vadak, vagy mi. Panka 19:51- kor már ott is volt. Persze én még javában vacsoráztam volna ( én balga gondoltam a nyomokat is eltüntetem 8-ig) mikor megjelent. Dió nem sokkal később, szerintem kb 19:58-kor érkezett. Jelzem a lányok még sose érkeztek pontosan sehova nem hogy előbb!!!!!! Szerintem ez a Lumpia szagának köszönhető. És elindult a fergeteg, laza sörrel és Garone+Toniccal. Aztán fogalmam sincs hány Unicumot és doboz cigit sikerült magunkba tuszkolni:)) ( Pankától csak ennyi hallottál: Na még egy kör) Később kicsiny csapatunk átlibbent a vendéglátóipari egységbe, persze miután elpusztítottunk mindent. Aztán picit táncoltunk meg Didával a benzinkúton kajáltunk. Ültünk a fűben is, én fehér gatyába. a többit meg  majd valaki megírja mert én hazaosontam, ugyanis a fejembe már mindenki csak angolul beszélt ( ezért köszönet Diónak és Pankának valamint kedves páromnak!!!) 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr44626496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.08.23. 08:37:33

Édeske!Én ezt csak most olvastam!!!!!!!Köszönjük a vendéglátást, nagyon családias volt,és aligvárom akannabált az uj fészekben. Vagyis Kannahétvégét. Csak siess vele, mer irországban is megágyaztak már! Csok
süti beállítások módosítása