sze
27

Szingapúr

| Szerző: Anna. | 6:34 pm
Drága barátaim!! Így az f1-es időmérő után 1 órával - most, hogy már lenyugodtam, és beletörődtem, hogy Alonso Renault-ja nem bírja, ha gyorsan mennek vele - azt ajánlom, nézzetek bele a holnapi futamba. Nagyon klassz a pálya, utcai, no meg ugye éjszaka lesz az egész!:) Ja, és a pálya elmegy a nézők alatt, ami például a Hungaroringen egyáltalán nincs így. (Panka, neked elég, ha 3 kört megnézel.) Drukkoljunk együtt a 15. helyről induló pilótáknak!!! Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr75684727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.09.27. 22:30:42

Most h mondtad már nemtok aludni az izgalomtol:)De bele fogok nézni ha esztétikai élmény.Terveim vannak:)Jo volt a péntek???csokcsok

Anna. 2008.09.28. 11:54:07

Ne hari, hogy felzaklattalak, azért remélem, nem lesznek karikák a szemed alatt..
Jó volt a péntek..Rohangálni kellett ide-oda. A lányok eljöttek udmurt nyelvórára, úgyhogy már nagyon profik:))
Álmos vagyok.. a fűtéskorszerűsítő bácsik felkeltettek. lehet, h pesten is elférne valami fejlesztés, hozzá se merek nyúlni a mi szobánkban lévő izéhez.

Panki 2008.09.28. 16:25:42

Nem tudom,h multkor tenyleg megrazott e engem mivel megagyaraztatok h biztos nem......
AZ APPLE-t nyomogatom, a szent gepet.Najo,nehogy kapjak egy nyakast.Holnap jossz???
Rezsi:3860.Csok

Anna. 2008.09.28. 16:27:51

Háhááá:))
És Alonso megnyerte a 15. helyről:D:D:D:D:D:D:D!

(Megyek holnap kora este)

tt 2008.09.28. 20:20:03

Anna miután olvastam a bejegyzésed és hallottam a híreket, rögtön Rád gondoltam. :) éjjen :)
ja igen, és Bálint barátom is most vett egy Macet, bele van buzulva. nemtom kinek kéne egy ilyen drága szar :P szal Panka csak óvatosan verd a kis cuki billentyűit:)

orssssssss 2008.09.29. 10:27:15

hát Annus minden elismerésem Neked és Nanonak:)))) hihi, még mindig alig hiszem el,h nyert!! mert azért valljuk be, én sem hittem benne, még ha azzal is bíztattalak,h összejöhet. ügyes fiú ez a szabad hispán, az biza. este nem szörpölgetünk valamit? ha van kedved, akkor írjál buzi:D puszinyuszi

Anna. 2008.09.29. 11:26:29

Szabad hispán:D:D
Hívj fel este, ha már ráérsz, még nem tudom, hanyassal megyek.

orssssssss 2008.09.29. 15:04:25

nem hívlak fel bebebeeeee! asszem bekattantam. 10perce röhögőgörcsöm volt, vagyis akkor ért véget. és kb. 20perce kezdődött, vagyis 10percig tartott. értitek?? persze pontos adatokkal nem szolgálhatok, hiszen azért mégsem mértem. megettünk egy zacsi heidi klum-féla joggggggghurtos miafaszomat és sztem az a ludas. kikészít a munka, pedig szinte nem is dolgoztam még. na megyek is és elfogadok pár pályázatot, hadd örüljenek az embörök,h kapnak pénzst.Jah és akkor majd hívla. mégis:)
süti beállítások módosítása