okt
8

Dida

| Szerző: ramóna | 6:08 pm

Drága egyetlen Dió!

 

Remélem tényleg tetszett a bulid és jól érezted magad! Olyan voltál azon az éjszakány mint egy buli királylány (by Führer). Igazából én vártam az omnózus mondatot :Mi van ebbe a..... :)))) De ahogy láttam...hallottam így is "jól" érezted magad:) Remélem sikerült megmutatni, hogy mennyi minden vár téged majd haza!!!!!!!!!! És csüggedésre semmi ok Februárba két hétig ott lopom majd a napot :) Aztán tessék ám nekünk írni! Millióóóóóóó pusszantás és ölelés!!!! Imádunk!!!

Kicsit olyan minhta az angyalok kara most félszárnyú lenne :(((( 

 

Pusszantás a világ legjobb barátnőjénk! 

Ramcsi

U.i.: Amit a bulin megígértem az úgy lesz!!! ( Én még emlékszem rá, ha te nem majd megsúgom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr50703732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.10.08. 19:46:15

Nekem is sugd meg..Nekem is nekem is.Gyerekek,ez azért duurva!!!Csok.
Nekem csak Gertike mondata cseng a fülembe" Dejoo hogy nem az én barátnőm megy el..."

ramóna 2008.10.08. 20:31:57

NEkem ugyan ezt mondta!!!!!!:((( Miért nem inkább az ővé???!!!

Pucika · http://p6kpvm 2008.10.08. 20:37:25

Én meg ugyanezt mondtam rá:)Menjen az övé!!!!!!

Levi 2008.10.09. 02:09:04

Tolem johet az ove is he-he-he!!!

Dida 2008.10.09. 08:58:33

Jó volt, nagyon nagyon jó volt. És köszönöm, soha nem fogom elfelejteni!!!!
süti beállítások módosítása