okt
23

tesztes játék fertőz

| Szerző: ˙tt | 1:53 pm

Heló! melankólikus kedvemben én is trendi voltam és kitöltöttem a tesztet :) töltse ki mindenki :) monjduk össze lehetne értelmes kérdéssort is állítani. pusszantás!!!

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?

Tegnap táncoltam.

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?

Igen.

3. Bealszol a tévé előtt?

Volt ilyen.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?

Miért? Van olyan aki nem???

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?

Nem.

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?

Volt politikai is, de azért a „fiúnösszeveszés”  mindent vitt :)

7. Gyorsan gépelsz?

Gyorsan, viszont olvashatatlanul.

8. Félsz a sötétben?

Nem.

9. Most van valaki, aki tetszik?

Amint kimegyek az utcára, lesz.

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?

Nem való az nekem.

11. Szerencse számod?

7

12. Nyertél már lottón?

Nem.

13. Most iszol valamit?

Teát.

14. Okosnak tartod magad?

Előbb kellett kitakarítanom a hűtőt, mert benne felejtettem a fagyasztó rekeszben egy energiaitalt és szétfagyott. Múlt héten elhagytam a szobakulcsot, otthon hagytam a telefonom. És mostanában nem jutnak eszembe a szavak. De azért biztos okos vagyok:)

15. Ettél valaha bogarat?

Kétlem, hogy 23 év alatt ne sikerült volna.

16. Most van valaki, aki hiányzik?

Igazából jól el vagyok most zenét hallgatva egyedül a szobában.

17. Mit kérsz karácsonyra?

12 éves korom óta nem tudok erre különösebben válaszolni. Mindenem megvan. De ha gondoljátok jól jönne egy laptop, ipod, teló .. ilyesmik.

18. Ismered a muffinembert?

Ez a kedvenc kérdésem.

19. Beszélsz álmodban?

Nem.

20. Emlékszel az első csókodra?

Igen.

21. Reptettél valaha sárkányt?

Tesóimmal kötöttünk nejlonszatyorra madzagot. Az számít?

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?

A francia riviérán a tengerbe. Húha… azóta nem is úsztam.

23. Sikeresnek tartod magad?

Változó.

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?

Sok.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?

Egész gyerekkoromban.

26. Mik a terveid holnapra?

Tatán leszek, az biztos. Olyankor kell sétálni, enni sok otthoni finom kaját, aztán nem ártana valami hasznos sulis dolgot is tenni, de az el szokott maradni.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?

Kieth Haring kiállításon voltam, hazamentem, napsütéses tóparton sétáltam, fényképeztem, ittam meggyet, aludtam, ettem.

28. Most hiányzik a suli?

Nem. Hétfőn zh.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?

Tegnap.

30. Szeretsz szingli lenni?

Végülis…

31. Szereted a szobádat?

Hát éppen ebben a pillanatban jött be a szobatársam és szólta le a zenémet. Szóval most nem :D Egyébként mindig szerettem a szobát, ahol lakom, mert mi/én tettük olyanná amilyen.

32. Ki a hősöd?

Anyukám. A barátaim.

33. Lógtál valaha a suliból?

És te ittál már dobozból tejet?

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?

Bepakolok és hazamegyek. Talán még megnézek egy filmet.

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?

Steinmetz Ádit :) De jöhetnek a többiek is.

36. Mi a kedvenc ételed?

Friss paradicsom. Hal. Meg még sok…

37. Ettél valaha kutyakaját?

A száraz macskakaját megkóstoltam. Az nem olyan jó.

38. Őszinte ember vagy?

Igen.

39. Szereted a ham&eggs-et?

Persze.

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?

Bp-en: telefon, pénztrárca, kolikártya ha nem hagytam el éppen

 

Tatán:telefon, pénztárca. Ez csak kettő.

41. Van valamilyen sebhelyed?

Picik. Az orromon egy bárányhimlőmaradék, és a tenyeremen van egy pötty. Azt hiszem bicikliztem…

42. Szereted az akciót, a pörgést?

Van az úgy.

43. Mi szeretnél lenni ha nagyleszel?

Olyan, aki büszke az életére.

44. Mi a legnagyobb titkod?

Ez a második kedvenc kérdésem.

45. Milyen gyakran telefonálsz?

Ha muszáj.

46. Hiszel a szerelemben?

Jó kérdés. Talán igen.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?

Talán azt nem is akarom annyira.

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy fiúban?

Stílus,szem,haj,kéz

49. Mikor sírtál utoljára?

Ha a gilmore girls utolsó részén való bőgés nem számít, akkor nem emlékszem.

50. Kit öleltél meg utoljára?

Zotyát.

51. Jól kijössz a családoddal?

Amennyire egy családdal ki lehet jönni... azt hiszem igen )

52. Hol van a mobilod?

Az asztalon. Már nem otthon :)

53. Mit ettél utoljára?

Szendvicset a heti maradékokból.

54. Mi a kedvenc színed?

zöld

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?

Hú az nagyon rég volt. Talán még a P.S. I love you. Mindenesetre az volt az utolsó ami megmaradt.

56. Most milyen dalt hallgatsz?

Ákos: Végre

57. Most mire vágysz?

Valaki hazavihetne.

58. Melyik a kedvenc kocsid?

Audi.

59. Most nézel valamit a tévében?

Nincs tévém. Nem is kell.

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?

Nem ma volt, de nem is tegnap. Nem tudom.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr2728058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.10.24. 10:45:33

41.) nekem az ajkadon is rémlik valami Armstrong:D

tt 2008.10.24. 14:26:50

az alig látszik... arrafelé úgyis a fog a hangsúlyos :D

Panki 2008.10.24. 14:53:18

Lassan már csak a helye.Éljen a pépes:DDDDDDDD

ramóna 2008.10.26. 09:04:52

Ezt hol találtad Fogi? :D Jah és dió miért nem ír mailt???? Kimegy a világ végére aztán csak ígérget....

tt 2008.10.26. 17:24:12

mesti blogján. egyébként én nem érek rá ilyesmiket keresgélni :D
süti beállítások módosítása