okt
26

 

Mondom a pénteki buli állását, most, h vasárnap van.

Tomika elveszett az erdöbe, plusz a gatyója leszakadt róla, plusz a kabiját elhagyta, plusz a pulcsiját lehányták.

Karcsik: pénztárca és telefon, plusz a józan itélőképesség  ( az első kettö ma megkerült)

Anikó korházban

Morissról azota semmi hír..

Hisztik , krizisek, megcsalások: x(2-4)/3

Uj szerelmek: silány

Alkoholmérgezés:

Emőke másnap dél:

 

 

 

Emőke , este 10:

 

Nem mondhatjátok, hogy nem tettem meg mindent az életéért.Éjjel kettökor (24 orával az incidens után), megette az első szendvicsét.

Aki meguszta a bulit, annak gratulálunk, a többiek meg probáljanak felépülni meg talpraállni,meg feldolgozni..

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr50732570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőke 2008.10.26. 13:48:09

köszönöt a lelkes ápolásért,soha nem felejtem el!:-)este 10kor c. fotóm tükrözi az életkedvem,mától nem iszok:-)

tt 2008.10.26. 17:22:18

nah. ma is tanultam egy aranyszabályt: Pankánál sose hányjatok, mert fent lesz a világhálón :)
Emőke egyébként a körülmányekhez képest nagyon arayos vagy a fényképeken :))))
és éljen a "sohatöbbetnemiszom" fogadalom :)

Dida 2008.10.26. 22:39:47

Ne haragudj Emo, de: :)))))))))))))))))))))))) Annyira, de annyira....Gondolom neked is csak igy utolag vicces. Egyebkent en is megfogadtam ugyanezt 3 hete...Ramcsi azt mondta ne jatszam az eszem....Tud valamit....

Punki 2008.10.27. 07:40:10

Timi ebből tnaulhattad volna akár azt is, hogy milyen odaadó vagyok, és ha valaki rászorul , az ágyamba fektetem és a család összes ágyneműjét és törülközöjét rápakolom:D

ramóna 2008.10.27. 12:06:01

Timi is mindig a legjobbat szűri le, meg persze a legjobbat feltételezi mindenkiről :D Csupa jóindulat:)) Egyébként meg ne majomkodjatok :)))) Én már gyúrok a decemberi viszont látásra:) Dió mettől meddig leszel itt?

Dida 2008.10.27. 13:05:47

Dec. 2-8-ig. Addigra lehet meggondolom magam...:))

tt 2008.10.27. 15:11:10

nem feltételeztem rosszat, a tényeket közöltem, nagy különbség :) egyébként pedig, azt nem tanulhattam, hogy Panka gondoskodó és odaadó, mert azt eddig is tudtam. :)))))) nem új információ.
na végre Dió itt is hallatja a hangját! :) azt h meggondolod magad azt h kell érteni? h vissza se mész? :D

Emőke 2008.10.27. 16:16:16

ahányszor ránézek,elfog a nevetés:-)))))))))minden ok,zh is,köszi MINDENT ....most voltunk boltban,ránéztem a boros üvegre,éreztem ,h émelyeg a gyomrom...én eskü nem tudok inni egy darabig(nem majomkodok:D)imádás és csók sezlonykáim:-)
süti beállítások módosítása