okt
30

meggajdulás

| Szerző: lcsillu | 10:59 pm

szervusztok, ez nem er, tessek irni, hogy tudjak mit olvasni, mert nagyon hosszuak a lajosmizsei ejszakak.. uuuunatkozom!!

neha van tortenes azert. az elobb lefujtam Raiddel a legyeket a plafonon, eleg agressziven es bosegesen hasznalva a materiat, olyannyira, hogy megszolalt a tuzjelzo midnenhol, kivagodtak ajtok es ablakok, emberek sikoltoztak es ugy egyaltalan, hatalmas patalia kerekedett:) buszke is voltam magamra nagyon. aztan visszasullyedt minden az egyhangusagba.

szoval kivel mi a helyzet? ne sporoljatok a sorokkal;)

puszillak benneteket

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr57741513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2008.10.31. 07:51:20

szia Csillmill! én tegnap 8ig dolgoztam. najó valójában csak pattogatott kukoricáztunk és hülyültünk a gépeinkkel Írisszel. no munka. de az óraszámomnak jót tett:P ez a jó munkahely,mi? és nekünk is volt tűzriadónk a múltkor, úgyh ne vágj fel! na de a lényeg,h nem talizunk ma? Annus nem lesz otthon, de mi igazán csaphatnánk legalább egy bubis estét:) benne vagyol magasköldökű?pupika

orssssssss 2008.10.31. 08:17:38

jaaaaaaaaaaj Nusss most láttam,h vagy! akkor neked is szól a bubizás. nem közösítés ki:) érteni?:) bár akkor lehetne akár város is, mert szombaton időmérő van és az necccccces.

Anna 2008.10.31. 11:14:48

Hejhó!

Csilla!! :D hihi, nagyon viccesen képzeltem el az egészet:DD hihi:))
Ja, este ÉRJ RÁNK, SOKKAL jobb fejek vagyunk, mint egyesek!!:D Ráadásul ő egyedül van, mi meg HATan legalább!!!!
De télleg, mert a holnap valószínűleg nem jó!:(:((

Amúgy úgy volt, h ma megyek Győrbe, mert Kriszti barátnőm pasija játszik a Portugálban, de az egyik színésznő megbetegedett, úgyhogy sztornóó:(.. Pedig már rákészültem, h megint színházba megyek, mondogattam is magamban, h nem is utálom, biztos jó lesz. Na mindegy, hát később lesz még esélye a színháznak a szívembe lopnia magát.

Csilla bejutottál?
Írt ma reggel, h kizárta magát, és a ház előtt szundizik a kocsiban..
Én meg gyermekmegőrzök és tanulok! a finnek és a 2. vh. kapcsolata egy regény alapján. nincs már ihlet.
puszzi

csill 2008.10.31. 11:59:03

alukaltam autoban. de mar bejutottam. az a baj h egyesek kulfoldon laknak es csak ma ernek ra, es megsertodnenek ha lepasszolnam oket. de kilencig jo, ha van kedvetek, 7korul bemehetunk. muamua puszpusz

orssssssss 2008.10.31. 12:08:55

nekem meg csak 9től jó, mert 7től Vikis ugribugri van. és megbeszéltem az Ágival,h megyek. hívnálak Csill, de akkor vszínűleg nem jó Neked.

Anna 2008.10.31. 12:14:35

Hát akkor ez a ma sem tűnik jobbnak, mint holnap..:( Én antibiotikumot szedek, lehet, h nem is kéne mozognom:((

Anna 2008.10.31. 13:01:33

Nna!
Beszéltem Megyóval, 7kor tali deliben, Ors, te meg majd csatlakozz!!
Írjatok, h jó é!
pu
süti beállítások módosítása