nov
4

Gáz Géza

| Szerző: Panki | 6:34 pm

Ma testet öltött a barátság.Következő a megindító történet. Zsaa , drága barátném szobájában, nem sikerült beüzemelni a fűtést. Ezért kihivtuk A szakembert! (JEE). Megjött a bácsi, megszerelte a fűtést. Gondoltuk, vessen mán egy pillantást a másik kettő aparátra is. Nézegeti a konyhában a fűtést, majd elővezeti, hogy mely prevenciókat tegyük meg, hogy egy fáradt téli délután ne robbanjon le a konvektorunk a falról, mert a kis drága félő, hogy megteszi. Jo köszönjük.

Bement a bácsi a mi szobánkba (Annapanna és jomagam), majd kikapta a falból az elvezető csövet, hogy jahhhj hát ez a cső kijár a falból. És akkor bizony mi itt rögvest szénmonoxidmérgezésben fogunk örök álomra szenderülni.  Annával magunk elé bámulván latolgattuk az életbenmaradás lehetősségeit, és néztünk németjuhász tekintettel a bácsira, hátha megelőzi a halálunkat, de nem tette, csak kért minket, hogy FIGYELJÜNK RÁ. (KÖSZI).

És ekkor hangzott el Zsaaa szájábol a kérdés, ami Őt igazán foglalkoztatta ezekben a nehéz percekben:

"És  ugye csak azok halnak meg ,akik ebben a szobában laknak???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????"

kÖSZÖNJÜK zSA az aggodást:DDDDD Igaz barát vagy.:DDDDDDDDDDDDDD

Boldog Névnapot  Karesznak!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr72749782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.11.04. 18:49:14

:D:D:D Tudod mit Zsanett: ha meghalok, esküszöm visszajárok, és kísérteni foglak szénmonoxidszint-mérőkészülék (ezt a finnek egybe írnák) formájában, és jól csipogni fogok minden éjszakaaa........
váháháháháhááááááááááááááá

orssssssss 2008.11.05. 15:08:33

Zsanett én megértelek! én is jobban izgulnék magam miatt:P

2008.11.05. 20:26:17

én már vettem egy szénmonoxidjelzőt,ugyanis mióta Melcsi szervesebb része kiscsaládunknak,lekerültem a pincébe a kazán mellé,én csak úgy hivom,h tündérszálló...Zsa,ha gondolod,kölcsönadom a készüléket,bár épp visszavittem a saturnba,mert nem jelzett semmire:D...Lányaim,és ide akartok költöztetni,ha Anna királylány kiröppen:-)na neeeeeemmmmm;)imádás

Panki 2008.11.05. 21:17:54

Igen, nekünk is ezt ajánlották.De 5000 Ft, hát annyit nem ér az életem:)Az Annáé igen, de ako vegye mááán meg Ő, nem?:DDDD
Möcike: Pulcsi! És gyere át! Várunk! ha nem,akkor megjelenek. rajtaütésszerűen
Nem meséltem el.Tegnap kilopták a szekrényemből az uj pulcsimat..:(Négy év alatt sosem zártam, mindig megbiztam mindenkiben..Most majd elkezdem bezárni, a szekrényt is meg mást is:Dlehet még a végén nagylány leszek:)RDe ne mondjátok el senkinek...

Mőci 2008.11.08. 17:49:15

megvan,megvan a pulcsi,megtaláltam!Matyi szekrényében,de nem hazsnálta:-)héten átadom ünnepélyes keretek közepette.addig csak hozzászoktok a szénmonoxidhoz:D

Anna 2008.11.09. 09:59:27

Megnéztük, 11 000- egy ilyn készülék. Fanni gondolom nem tervezte, h vesz nekünk..
süti beállítások módosítása