nov
11

 

 

:DD

Itt van Emőke is szólna hozzáátok:

sziasztok  drágáim,sezlonyék:-)pankával épp  ..........,most végre  pajzánkodhatnak a blogon:Da  kép  magáért  beszél,ennyi  csábos  mosolyú lány ritkán  van egy  autóban.különösen Dió szájmimikája csodálatraméltó.megyek,mert kezdődik a Panka kedvenc  műsora,győzike  shownak  vége,igy  marad a celeb  buzisag.....szeretlek  benneteket:)

Itt Pankesz: Nem szeretem a Győzit, csak meállapitottam, hogy szegény Vircsike mennyire félre van nevelve, és miután erröl már póverpoint prezentáció keretében csicseregtem egy jo félorát,és grafinokat kaptam elő, hogy érzékeltettem az elhanyagolás problémáit,és annak várható lefolyását, Mő megállapitotta, hogy tulsokat nézem a Győzit:(Háde micsináljak, ha ingerszegény a környeze

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr44764116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.11.11. 21:07:48

Szerintem Dió nem is gáz, Timi olyan, mint egy spániel-ami tőlem nagyon nagy dicséret - Panka, picit hajazol egy üveges tekintetű angolnára:) Barcelonába vágtatok ilyen fejet?!?!?

Anna. 2008.11.11. 21:11:12

Emőke és Panka dugciznak, Zsaa telefonál, és amíg senki nem néz ide, én megeszem a marsomat. Ti micsináltok, többiek?? Dió, írjál!!!!

tt 2008.11.11. 23:48:04

: DDDDDDDDDDDDDDDDDD

istenem de vártam ezt a pillanatot..
nade. akkor most dió képei a felszínre lettek végre hozva és én erről nem tudok??????? na azonnal elküldeni vagy valami. egyébként nyaralásunk egyik legszebb pillanatát láthatjátok.. mondjuk ezért kár volt barcelonáig menni, a kocsinak itthon is van hátsó ülése :D

üdv emőkének is:) örülök ha jól érzitek magatokat. :))))
nekem holnap pszichológia zh-m van,de most néztem meg a mai második grace klinikámat, ami jelen érzéseim szerint a világ legjobb sorozata. ja és most jött be a szobatársam a kis csini popójával törölközőben:D szija robi! remélem már rég felírtad a blogoldalunk címét (pl mikor hirtelen megjelent a monitoromon egy kép amint egy lány aki a wc mellett megpihent fáradtan, és ő erre felfigyet) és titokban nézed :D

na pusszantások

ui: igen dió, kicsit ritkán írsz....

Emőke 2008.11.12. 10:21:21

üdv nékes is DRága TT:-)legközelebb Te is gyere látogatóba.áthívtak egy kólára,mint kiderült,nem is vettek,erre én büntetésből elfoglaltam a Győziimádó lány helyét és ott aluciztam.

didi 2008.11.13. 13:39:08

Orulok, h mindenki boldog a keptol, en is nagyon, hogy mostmar mindenki lathatja milyen szep vagyok, mikor siratom a baratnomet. Nem csak ugy immel-ammal mint a Timcsi, hanem beleadok anyait-apait. :-)....Csokszi

Emőke 2008.11.14. 13:14:04

Dió,Te egy hős vagy:-)ebben a mimikában valóban MINDEN benne van:-))édi(perzse a fotópáylázatom egyenlőre én vezetek:Dnem vetted át a vezető pozíciót:D)
süti beállítások módosítása