nov
14

észt vers

| Szerző: Anna. | 10:01 am
Sziasztok! Vettünk észtórán egy verset, Kalju Lepik-től, megpróbálom leírni, miről szól. A műfordítással nem próbálkoznék, csak szerintem aranyos:

Szőrös a lábam

    Szőrös a lábam, és szőrös a mellkasom, az egész falu majomnak tart.

    Hangom mély, hordó mélyéről jövő, zeng bele a környék, ha este rikkantok.

    De szabad szívem a madarakkal száll. Madárnak mégsem tart senki.

    Jó, így egy kicsit szar, de észtül meg finnül télleg szépen hangzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr76768436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2008.11.14. 10:44:11

azt hittem,h az az utolsó sor,h Jó, így egy kicsit szar, de észtül meg finnül télleg szépen hangzik:D

Anna. 2008.11.14. 10:49:59

Nem, az én voltam. Az a baj, h nincs ilyen szövegszerkesztő eszköztáram, nemtom miért. Kicsit utálom már a blog.hu-t, mert béna. de sezit szeretem, úgyhogy a jövőben is megpróbálom legjobb tudásom szerint elkülöníteni az általam írt dolgokat az észtek által írtaktól. huh, belekavarodtam:))

ramóna 2008.11.14. 11:53:09

miért nincs olyanod???? ezt nem értem

Anna 2008.11.14. 15:12:15

:D:D de lüke vagy:D

Anna 2008.11.17. 09:21:22

nem te:D Emőke a lüke, csak kitörlődött, amire írtam neki:)) Ramcsi mikor látogatsz meg minket?
Nem tudom, miért nincs olyan eszköztáram, mindenkinek van?
szép hétfőt mindenkinek!

ramóna 2008.11.17. 14:56:03

Szerintem mindenkinek! Panka most volt nálunk egy egész napig szerintem nem viselek el belőle többet:DDD Felfal mindent megiszik mindent :D

tt 2008.11.17. 15:10:30

:D még szerencséd hogy lusta voltam vonatra szállni, már üres lenne a speisekammered :)
egyébként ai is lehet lehet, hogy nem Anna a béna, emlékszem még az elején mindenki nekem osztototta hogy béna vagyok, amiért nem tudok publikálni, közben végig nektek kellett volna valamit beállítani hogy a többi szerencsétlennek is engedélyezve legyen :))
na pusz. megyek turiba :)

Panki 2008.11.17. 15:14:52

A Ramcsi akkor látogat meg minket amikorra jön a Didi nénje:)Én meg addigra tökéletes háziasszonnyá fejlesztem magam.De komolyan.eljött az idö
tegnap neki is estem és szétnyaltam a féllakást.És most nekiugrok a szobánknak precizen és szépen, és megtanulok fözni hogy mire jössz már vellington bélszin gözölögjön az asztalon a tiszta rendes tökölyn:)Ha nem jön össze, akkor az ujévi fogadalmam lesz ez!
Kijön el velem sielni?
Pussssz

ramóna 2008.11.17. 15:33:51

Panka szerintem egyszerűbb lenne a nyelved helyett valami takarítószert csinálni :)))) Egyébként meg timi szomorúak vagyunk hogy nem jöttél :((((
süti beállítások módosítása