nov
18

Célegyenes S.O.S

| Szerző: Panki | 10:42 am

Kedves Mindenki! December negyedikén van a gyakorlati záróvizsgám. Három óra tömörgyönyör lesz, három darab foglalkozás típussal,és önellátástanitással. namost. Az egész motivácio mikulásos témakörbe fog mozogni. Légyszooo irjátok meg, hogy kinek mi volt a kedvenc télapós meséje, illetve verse, dala oviban!!!!LÉGyszi és minnél hamarabb!!!!

A másik meg ( fiuk előnyben), megtenné valaki, hogy beöltözik nekem mikulásnak, és bejön a záróm végém?????????????Mindenki gondolkodjon el rajta, hogy ki tenné ezt meg!Köszi!!!

Szép őszi napokat Mindenkinek!

 

 

 

Mostmár tényleg időszerű lett hogy ide beszúrjam a kedvenc versemet:




Látjátok feleim, egyszerre meghalt
és itt hagyott minket magunkra. Megcsalt.
Ismertük őt. Nem volt nagy és kiváló,
csak szív, a mi szivünkhöz közel álló.
De nincs már.
Akár a föld.
Jaj, összedőlt
a kincstár.

Okuljatok mindannyian e példán.
Ilyen az ember. Egyedüli példány.
Nem élt belőle több és most sem él,
s mint fán se nő egyforma két levél,
a nagy időn se lesz hozzá hasonló.

Nézzétek e főt, ez összeomló,
kedves szemet. Nézzétek, itt e kéz,
mely a kimondhatatlan ködbe vész
kővé meredve,
mint egy ereklye,
s rá ékírással van karcolva ritka,
egyetlen életének ősi titka.

Akárki is volt ő, de fény, de hő volt.
Mindenki tudta és hirdette: ő volt.
Ahogy szerette ezt vagy azt az ételt,
s szólt, ajka melyet mostan lepecsételt
a csönd, s ahogy zengett fülünkbe hangja,
mint vízbe süllyedt templomok harangja
a mélybe lenn, s ahogy azt mondta nemrég:
„Édes fiacskám, egy kis sajtot ennék”,
vagy bort ivott és boldogan meredt a
kezében égő, olcsó cigaretta
füstjére, és futott, telefonált,
és szőtte álmát, mint színes fonált:
a homlokán feltündökölt a jegy,
hogy milliók közt az egyetlenegy.

Keresheted őt, nem leled, hiába,
se itt, se Fokföldön, se Ázsiába,
a múltba sem és a gazdag jövőben
akárki megszülethet már, csak ő nem.
Többé soha
nem gyúl ki halvány-furcsa mosolya.
Szegény a forgandó tündér szerencse,
hogy e csodát újólag megteremtse.

Édes barátaim, olyan ez éppen,
mint az az ember ottan a mesében.
Az élet egyszer csak őrája gondolt,
mi meg mesélni kezdtünk róla: „Hol volt...”,
majd rázuhant a mázsás, szörnyü mennybolt,
s mi ezt meséljük róla sírva: „Nem volt...”
Úgy fekszik ő, ki küzdve tört a jobbra,
mint önmagának dermedt-néma szobra.
Nem kelti föl se könny, se szó, se vegyszer.
Hol volt, hol nem volt a világon egyszer.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr56775062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.11.18. 10:46:31

Timi! Amiről tegnap beszéltünk az meg..lesz! Csak melyik nap?Este jön hozzánk a Tomi, utána lehet átmegyek.pusszka

ramóna 2008.11.18. 11:24:11

nekünk van mikulás ruha szakál meg minden!!! kérd el anyuéktól!!4

ramóna 2008.11.18. 11:24:54

JA és anyunak van egy csomó mikulásos verse amiket betanulnak a gyerekekkel!

ramóna 2008.11.18. 11:35:50

Pattanj pajtás, pattanj Palkó,
Nézd, már nyílik ám az ajtó.
Kinn pelyhekben hull a hó,
S itt van, itt a Télapó!
Meg-megrázza ősz szakállát,
Puttony nyomja széles vállát.
Benne, dió, mogyoró,
Itt van, itt a Télapó!
Oly fehér a rét, a róna,
Mintha porcukorból volna,
Nagy pelyhekben hull a hó,
Csakhogy itt vagy, Télapó

ramóna 2008.11.18. 11:38:21

Télapó ünnepén
Tipp-topp, tipp-topp,
Ki jön a nagy hóban?
Kipp-kopp, kipp-kopp,
Ki van az ajtóban?

Itt van már a
nagyszakállú
Télapó! Csupa hó!
Puttonyában dió, mogyoró!

Csitt-csatt, csitt-csatt,
örül a sok gyermek.
Hipp-hopp, hipp-hopp,
Télapó itt termett.

Mit hozott a
nagyszakállú
Télapó? Csupa jó!
Puttonyában dió, mogyoró!

ramóna 2008.11.18. 11:40:05

Ezt imádom!!!!

Hull a hó, hull a hó,
Mesebeli álom!
Télapó zúzmarát
Fújdogál az ágon.

A kis nyúl didereg,
Megbújik a földön:
Nem baj ha hull a hó,
Csak vadász ne jöjjön!

Parányi ökörszem
Kuporog az ágon,
Vidáman csipogja:
Süt még nap a nyáron!

ramóna 2008.11.18. 11:42:44

Örök favorit:
Éj-mélyből fölzengő
- Csing-ling-ling - száncsengő.
Száncsengő - csing-ling-ling -
Tél öblén halkan ring.
Földobban két nagy ló
- Kop-kop-kop - nyolc patkó.
Nyolc patkó - kop-kop-kop -
Csönd-zsákból hangot lop.

Szétmálló hangerdő
- Csing-ling-ling - száncsengő.
Száncsengő - csing-ling-ling -
Tél öblén halkan ring.

ramóna 2008.11.18. 11:44:10

Na még kb százat tudnék írni :)))
Hozzánk nem jön a mikulás??? :))
Én szivesen rajzolok vagyis szinezek :))

tt 2008.11.18. 12:05:15

a pattanj pajtás :) nekem az volt a kedvencem... de már ramcsi leírta:) majd még gondolkodom...
na szup... tőlem tomistul is jöhetsz :) tudod már hiányzik :D

p 2008.11.18. 12:39:19

:))))))nekem is benne van a favoritom:))))))KÖSZI!!!!!!A télapo ruhát is köszi!!De még télapók jelentkezzetek, kalandorok kiméljenek:)!Fu kezd megjönni a kedvem:)
JO, Tomi ha ezt olvasod!!!!Este progid van!!!!!!!!!!Ha nem, majd megtudod.:)
És nekem is lesz egy meghivásom mindenki számára jövö csütörtökre!!!!Bme-Pető golyabál ( nálunk végre lesznek fiuk, náluk meg lányok), és egy hajón lesz a buli!!!!!!!De ezt még majd promociozom:)
Ramcsi! Mesét is irj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mIKOR dIDIitthon lesz elruccanhatnánk a kolbász evés fellegvárába! remélem sneki számára nem kérdéses ,hogy hol van:)Csok

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.11.18. 13:12:37

Ha harom utan van, akkor en szivesen leszek Mikulas.

Pankóca 2008.11.18. 18:05:19

jhaj naggyon jó lenne...de délelőtt lesz:(((((((((((
azért köszi:(

ramóna 2008.11.18. 19:42:51

mesét nem mertem bemásolni mert nagyon hosszú:((( egyébként én benne vagyok a csokis eper evésbe csak ne hétvégén menjünk!!!!!!! dec 5-dec7 nem érek rááááááááá:)))) egyébként meg hétköznap amúgy is kevesen vannak. Mondjuk Emőke vezethetne :DDDDKész is van a program :D

Panki 2008.11.18. 20:31:19

A mikulás birodalomban nem találtam...:(DE köszi:)
A Kolbifeszkora meg sztem menjünk! Emőke vezet! Pénteki nap se jó?

hamkunamatata 2008.11.18. 20:53:33

ki az az Emőke?:Dúj cimbi?:Dmutassatok már be neki:Dhol ?mi ?én nem értek semmit:Dolyan aerobikon vótam,h mindegyik izmom eredését érzem.nekem nem kell mese,meg vers(Ramóna sztemmindenkiért lelőtte:D),csak egy masszázs.ki vállalllllja el?:Dnekem nem csak a de. jó:DDrágáim,Mikulásra masszázbérletet kérek,Neked tuti jó haverod Panka a Miku:D,szólj pár szót az érdekemben.na megyek fürcizni,szeretés

Panki 2008.11.18. 21:04:48

dio,akor maradj itthon két hétre,mér sietsz annyira???Igy nem tudunk elmenni.Nekem csüt a zárovizsga..utána meg aramcsinak nem jó,aztán mész vissza,.Nemmintha mondtad volna hogy akarsz jönni. Joba vagyok a Mikulással..idén én is kértem tőle valamit. Masszázsbélete amugy relative kevés van.:)

Mőci 2008.11.18. 21:23:22

megérdemlek egyet a jóból!idén amugyis jol viselkedtem,nagyon,szal semmi viracs.

D. 2008.11.18. 22:30:40

Jo otlet volt, mentem volna szivesen. Helyette meglatogathatlak benneteket majd a TOK-on (persze hagylak tanulni)??Annaval is szeretnek talalkozni. Ramcsi ugye azert lesz par szabad orad azon a heten? Az nem lehet. hogy ne talalkozzunk!Mindent bele kell suritenem 6 napba....

Panki 2008.11.19. 10:47:52

Dio...A legrosszabbkor jössz...én annyira el leszek havazva..:(Csütörtök elött sztem nem lehet majd hozzámszólni..:(
A Ramcsihoz meg csütörtök után.:( Hát mi ez kérem szépen????Valami vicc???

ramóna 2008.11.19. 11:23:11

Ebbe sajnos igaza van a Pankának!! Nem a legjobbkor jössz :((( Én a hétvégén elutazom előtte meg dolgozom. Szóval egyelőre fogalmam sincs mikor hol és hogyan találkozunk. Főleg így hogy a Panka csütörtökig nem is ér rá, mert én meg nem tudok lemenni Tatára az egészen biztos! Nekem csak Pest jött szóba. :(((
De miért is maradsz csak 1 hétig??? Ezt azért én sem értem ?! Van valami amiért vissza kell rohanni???

D. 2008.11.19. 17:18:30

Hat mert akkorra szol a visszajegyem, semmmi masert. De ezt mar tudtuk mar akkor, amikor meg kis se jottem. Mindenkinek kozbe jott valami, amit senki nem tud befolyasolni, meg eltolni. Ahogy ti se tudjatok eltolni a vizsgat meg a tovabbkepzest, ugyanugy en se tudok mit csinalni a visszautazasom idopontjaval. Ha tudtuk volna, hogy ebben az idoben senki nem fog raerni, vszinu mas idopontot valasztottam volna a hazamenesre.:(

Mőci 2008.11.19. 21:42:57

ungyulibungyulikáim,benne vok a karácsonyisba,de időpontot találni nem lesz könnyű:SSnehéz ám a szinglik élete:DDDa milkarudi a legjobb rudi a világon!!!
süti beállítások módosítása