dec
5

Nagyon csodálatos dolgot találtam a neten! Karásonyi-dal-készítő-izét:) feltölthetsz bármilyen számot, gondolkodik kicsit, aztán tádááám: kidobja a zene dzsingölbeles átdolgozatát..:D

igazából csak aláb..sz egy kis csengettyűt meg néha kolomppal odaráz neki..

:DD

Itt egy példa:

 

Amúgy a link:

http://thejingler.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr40805190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankuska 2008.12.05. 09:37:44

Ez valami izmos szar!:)

Anna 2008.12.05. 12:59:42

Erlend? Nem is olyan a hnagja.. Vagy azt felénekli a miklás?
Én is játszom egyet!!! Puszillak, életem

Anna 2008.12.05. 13:04:13

if a double decker car crahes into us - hohohohoóóó:D:D:D:D

Jaj, és még mindenkinek, aki hívna telefonon: Csak nekem adatott meg, hogy halljalak titeket a telefonban, fordítva sajnos nem működik a készülék.
Új értelmet találtam a telefonálásban, azt válaszolok, amit csak akarok:) Orsival mármár tökélyre fejlesztettük, ő beszél, és válaszol helyettem is, amit gondol, hogy mondanék. Persze nem tudja, én igazából manócskákról beszélek:D jahj, elszórakoztatom magam:) Nemám Ors, figyelek!
Szóval csak ha hívtok, ne lepődjetek meg!
puszmusz
süti beállítások módosítása