dec
8

Esemény dús kis hétvége és hét áll mögöttünk. A Lakótársaimnak köszi, hogy elviseltek!!!

A Tomcsika, nagyon büszkék vagyunk RÁD!!!!!!!!Nagyon okos vagy ,türelmes és higgadt, és a Levi szerint ez juttatott ehez a csodaszép eredményhez! Szerintem meg hogy a többiek hozzád képest jonagyszarok;) És még volt veled kapcsolatban valami nagyon megható, de azt majd akkor adom elő, ha emora (emőre:D) iszom magam. Gratulálok!

Didi!!!!!!!!!Jahj nem is mondok semmit ,meg nem búcsúzkodom, de nagyon jó hogy itt voltál és köszi a szép ajándékot, meg köszi, hogy vagy!!!!!!!!Januárban talizunk ha addig be nem csöngetek.

Timea, hozzád is szolnék, de priviben megtettem:)

Karcsi! Imádlak, azért mert neked nem szabhat határt holmi beton vagy aszfalt, hanem széjjelrúgod a szabályokat dedúrván, és bebizonyítod minannyiunknak, hogy Te még az árokban is tudsz vezetni! Szép volt Karesz!!!!!!

Rambó, gyógyulj meg!

És a múlt hét hőseként a Mestit emelném ki, aki egyértelműen pályát tévesztett, vagy egyszerűen csak egy "kikúrt" kaméleon, és mindenben ügyes, és igaz, hogy a "dolgot" egy bándzsi dzsámpinghoz hasonlította, de nagyon szépen köszönjük és a mazsidrazsiknak nagyon nagy élmény volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Meg nekem is!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legszívesebben az összeset beszúrnám, ez itt néhány nagyon édes..

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr81811654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2008.12.08. 19:26:54

bár Pankának priviben irtam, azért én ide is leírom, ez olyan jó kis bejegyzés hogy majdnem sírtam:)

Mesti pedig valóban egy profi Miku, egyértelmű, a képek bizonyítják:) ezek kis lurkók úgy nézik őt mintha tényleg ő lenne az egyetlen Mikulásuk a Földön :) így rénszarvasok nélkül is :)

Tominak mégegyszer gratula, bár talán még arra emlékszik, hogy ezt mondtam neki, igyekeztem már a kv ajtóban lestoppolni szegényt, előrevetítve a képet, hogy talán egy óra múlva már kevésbé lesz eredményes :)))) aztán mindenkinek mesélem most is milyen menő haverom van.

és amit még mindenkinek mutogatok, az a birkás esernyőm, amit egyenesen Írországból kaptam Diótól. Mióta felhoztam Pestre, csak az előbb csuktam össze annyira bele vagyok zúgva :)
ja és sajnálom, hogy nem búcsúztam el, bár mindjárt találkozunk újra :)
és nagyon jó, hogy itthon voltál!

jah igen, Karcsit sem hagynám ki, így is haragszik rám :D remélem már minden okés :) fő, hogy sohasem unatkozunk.

szép hetet!!!!!

lcsillu 2008.12.08. 19:42:35

hohohoho, hogy Mesti neked milyen jól áll a kezedben a gyerek:)
édesek vagytok mind a képeken.

na, es mikor lesz legközelebb összejövetel a thököly-koli valamelyik szobájában?
szerdai napon legyen mááá! léciléciléci

puszi a pusztából

Emőke 2008.12.08. 20:26:29

de csak ha EMŐRE(???!!) isszuk magunkat,a mérce gyerekek..:-Dén azóta tiszta vok,jelzem....elintéztem a kariajándékokat,ami boldogabbá tezs,mint bármi más.imádok adni.mindjárt szeretet ünnepe.ja és szilveszterre szivesen fogadom a meghívásokat:DDMestihez no comment,hiperszuperédi kategória....

Panki 2008.12.08. 20:33:22

:)Szivi! Nem kell bigli? iwiwen hirdetnek. Ingyér 12töt!
Igen babám, etalon vagy!Mármint becsicsentésben:)
Nem baj, ha nekem nem sok mindent vettél, csak nagyon drága legyen!
Pusszendáré

Báglár 2008.12.08. 21:23:03

Pana ragaszkodott hozzá hogy leírjam mit mondtam priviben;

- MESTI, ÉN ÚGY MEGSZOTTYONGATNÁLAK EZÉRT!!!!!:D -

Csók: a krampusz

Anna. 2008.12.08. 21:49:57

Dió!!
Köszönöm mégegyszer az ajit, holnap azt veszem fel;)
tényleg jössz januárban? mikor mikor?

Csillabébi, oké a szerda:) Lécci vedd át egy vizsgámat!! választhatsz számtalan témakörből.. mi érdekel? mer tuti lesz olyan viszgám is:(
Senkinek nem fog feltűnni ha te mész be. Mi az a 10 centi különbség..
hozz képeket!! jók lettek? Jaigen, modellkedtem Csilla képein, ha kiállításon találkoznátok velük, én vagyok a homályos folt a háttérben!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.12.09. 09:13:12

O koszi mindenkinek. Mi az a szottyongatas? :) Bar biztos jo, mert jol hangzik :):)

Panki 2008.12.09. 10:51:37

Én azt ugy mondom: szuttyongatás, szinonimái: megdundizás, összebujci, ölelgetés, megszorongatás- és iggen, nagyon jó, ha olyantól kapod, akihez szívesen bújsz!
Igaz Báglár?
Képzeljétek, nekem mára végeeeeeeeeeeeeeeeee uzsgyi haza!:)

ramóna 2008.12.09. 10:56:34

Gratula mindenkinek mindnért!! Már nem sorolom mert elég uncsi lenne:) Bár Timcsónak külön Gratula :DDDDDDDDD
Panka Csütörtök?

Dio 2008.12.09. 13:38:37

Nagyon jo volt ujra talalkozni veletek. Anna te mikor mesz ki???? En jan 22-en megyek haza, remelem nem keruljuk el egymast??!!! Nagyon szivesen az ajandekokat, orulok, h tetszenek, hasznaljatok oket egeszseggel!!!! Januarban talalkozunk, mar csak 43-at kell aludni:))))Puszi!!!!

Lev 2008.12.09. 18:28:07

Isten vagy Mesti!! Szeretem amikor a barataim megmutatjak a bennuk lakozo igazi ertekeiket!!! de telleg ari!! a Karcsi is megmutatta de valaki reszletezze mar mi volt!!!
süti beállítások módosítása