dec
9

albi_baleset_5

| Szerző: Anna. | 8:42 pm

Ma ismét nagy dolog történt az albiban!

Az egyik háztartási eszközünk életre kelt. Egyébként nem lep meg, nyomorúságos élete volt a mi GÁZTŰZHELYünknek. És ma azt mondta, elég!!

Gondoltam, elmosogatom a rajta tárolt lábast, hogy főzzek egy kis levest..És ekkor Gáz elhagyta régi helyét, és megindult felém:

-Gáz, gondoltam, te hova mész?

-Erre ő:Anna, ne haragudj, de ehhez semmi közöd! Szerintem eleget könyörögtem...

-Beszélő gáz...gondoltam.

-Könyörögtem, hogy lányok, lányok, főzzetek rajtam, 3 rózsám is működik, de ti csak egyre hajtogattátok 'Kösz, ma nem, a McDonaldsot nem kell rajtad főőőznii!!'

Úgyhogy részemről nem vádolom, új kalandok elébe akart nézi..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr51813799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2008.12.10. 09:03:56

én megértem. a miénk állandó használatban van és soha nem tenne ilyet. bár nem mondta, de éreztette:)

Emőke 2008.12.10. 14:42:35

én a tűzhellyen vagyok,bocsi,nem voltatok hű társai mekikirálylányok:-)
süti beállítások módosítása