dec
25

mi mást:

| Szerző: ˙tt | 12:25 am

 

én is Boldog karácsonyt akarok kívánni Nektek!!!!! :)

Panka azt írta jó a kép, szal felteszem ide is. Persze tudom, csak kedveskedett :)))))

Valaki szerint van itt egy részeges király és birkagruppen. Hát előbbi esetleg szándékos, utóbbi nem. bocs ha úgy tűnik :)

Eléggé időtakarékosan készült :))) de annál több szeretettel Nektek! pusssz

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr13840706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.12.25. 08:49:26

Most akartam felrakni, hogy mindenki lássa,micsoda tehetségekkel vagyok körülvéve!
25! Hajrá.
És köszi.

˙tt 2008.12.25. 22:50:41

25. jó? rossz? nem tudom. :)
mindenesetre mindenkit üdv a klubban újra. élvezzük amíg lehet :))))

Panki 2008.12.26. 11:40:13

Sztem ez nem egyértelmű! Nekem nem volt az! Ird körül jobban!Vagy ird meg priviben.

ramóna 2008.12.26. 12:13:06

Na mi volt??????? mesélj! Kötelező!!!!! Most sírunk vagy nevetünk????
Ja mellesleg akivel nem találkoztam és még nem mondtam volna Boldog Karácsonyt!
Maglóca:Tata szerintem 0:3 lett :DD Panka végül nem nyúlt le hanem magába gyömöszölt egy kis halászlevet :DDD

orssssssss 2008.12.26. 14:39:58

BOLDOG KARÁCSONYT ANGYALOK!:)

Panki 2008.12.26. 16:16:45

psssszzzzttttttttt:)

Maglóca szépe 2008.12.26. 19:52:02

4 rokonból 4 reakciója:"jaaaaajjj,de szépen kikerekedtél Emőke"...ez lefordítva a baromira elhíztál basszus finom változata...."bezzeg Anyád milyen fiatalos"(minusz 15kg..).......h én mennyire szeretem a famíliám...:DDDDmindenért a vizsgaidőszak okolható.....:)Anna,szolidarítok,guruljunk együtt...olyan vacsit csináltam amúgy karácsonykor,uhhhhh...elég a kajából,ideje a szilveszterre összpontosítani:-)csók sezlonyok
süti beállítások módosítása